nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.09.21. 09:01 - menzi

Címkék: vicc vicces

- Doktor úr, állandóan azt képzelem, hogy egy macska vagyok.

- És mióta képzeli ezt?

- Már kiscica korom óta.     







- Hogyan lehet megkülönböztetni a pszichiátrián a személyzetet az ápoltaktól?

- ???

- Az ápoltak idővel jobban lesznek, és hazamennek. 





  

- Doktor úr, engem senki nem ért meg igazán.

- Ezt hogy érti?      







Három féle ember van: azok, akik tudnak számolni, és azok, akik nem.







- Hogyan lehet megkülönböztetni a személyzetet az ápoltaktól a pszichiátrián?

- ???

- A személyzetnél van a kulcs.







- Hogy hívják a skizofrén indiánt?

- ???

- Hasított agy.







- Hogy hívják, ha egy szőke nő barnára festi a haját?

- ???

- Mesterséges intelligencia...







- Doktor úr, mostanában olyan ideges vagyok.

- Miért?

- MIT MIÉRT?  





Két Rorschach teszt találkozik.

- Szervusz. Hogy vagy?

- Ne is kérdezd. Úgy el vagyok kenődve.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr82667292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása