nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2009.04.18. 09:54 - menzi

Címkék: vicc vicces wicczzek

A tanító az iskolában az elvont dolgok fogalmát magyarázza:
- Elvont az a dolog, amit nem tudunk a kezünkkel megfogni.
Na, Pistike, mondj egy példát!
- Izzó vasdarab.
Egy fiatalember beront a fodrászműhelybe:
- Hányan vannak előttem?
- Tízen.
Elrohan, de fél óra múlva visszajön:
- Hányan vannak még?
- Öten.
Megint elmegy, fél óra múlva ismét visszajön:
- Hányan vannak?
- Nem fogadok több kuncsaftot, zárok.
- No, nem baj, majd legközelebb - törli gyöngyöző homlokát és elballag.
A fodrász morfondírozik:
- Vajon honnan jött ez az őrült?
Azt mondja az utolsó vendég:
- Én tudom, a maga feleségétől.
- Rendőr bácsi, tessék gyorsan jönni! A papa meg a zöldséges már fél órája verekszik!
- Fél órája? És miért csak most szólsz?
- Azért, mert eddig a papa volt fölényben!
- Doktor úr! Nem tudok helyesen szopni! - mondja a szőke nő.
- Mondogassa közben, hogy Honolulu!
Másnap jön vissza a szőke, monoklival a szeme alatt.
- Nem sikerült?
- Elfelejtettem amit mondott, gondoltam kelet az kelet...
- És mit mondott?
- Kamcsatka.
Egy kereskedelmi utazónak hosszú évek után végre fia született.
Az apa egy idő múlva orvos barátjához fordult, hogy mi lehet az oka, hogy mindketten fekete hajúak de a fiúcska vörös hajú.
Az orvos első kérdése az volt, hogy mennyi időt fordítottak egymásra a házastársak.
- Hát bizony én sokat utaztam és nem sok időnk volt egymásra, ismeri be az apa.
- De mégis, milyen gyakran szeretkeztek? Hetente hányszor?
- Hát bizony volt, hogy több hetet is úton voltam - feleli az apa.
- Na de mégis, havonta hányszor volt a feleségével?
- Bizony néha félévet is kihagytam - felelte az apa.
- Akkor tudom miért vörös a gyerek. Na vajon honnan a vörös haj? A rozsdától édes barátom, a rozsdától - felelte az orvos.
Két férfi beszélget.
-Úgy hallom, te gázálarcot húzol a feleséged fejére szeretkezés közben.
-Valóban így van.
-És mi a jó ebben?
-Először is, sokkal szebb, másodszor pedig mikor befogom a légzőnyílást úgy ficánkol az asszony mint húsz évvel ezelőtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr491057255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása