nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2009.04.21. 09:57 - menzi

Címkék: vicc vicces wicczzek

A kamionos hazatelefonál külföldről.
- Főnök, baj van! Eltörött a bal oldali tükröm.
- Ezért telefonálsz haza? Hát cseréld ki!
- Nem lehet. Rajta fekszik a kamion.
Uram, Önt meg kell műtenünk!
Azt már nem! Akkor inkább meghalok!
Ó, az egyik nem zárja ki a másikat!
- Jean, milyen gyilkosság volt tegnap a kocsmában?
- Egy férfi italba fojtotta a bánatát, uram!
Egy angol férfi házastársi kötelességét teljesíti. Hirtelen felkapcsolja a villanyt a hálószobában és azt kérdezi:
- Drágám, valami rosszat tettem?
- Nem - mondja a feleség.
- Furcsa! Úgy tűnt, mintha mozognál.
A temetőben a vadász és az autóversenyző beszélget.
-Vadász te hogyan haltál meg? - kérdezi az autóversenyző.
-Tudod,befütyültem kis lyukba vissza fütyült kismedve,lelőttem, befütyültem közepes lyukba,vissza fütyült kis medve lelőttem, befütyültem nagy lyukba vissza fütyült a Pesti járat.
-Autóversenyző te hogyan haltál meg? - kérdezi a vadász.
-Tudod,jött egy kanyar bevettem, jött még egy kanyar bevettem, nem jött egy kanyar azt is bevettem.
Miért hordozza a rendőr a hasán a rádiót?
- ???
- Hogy róla szóljon az adás.
Fiú és a lány megismerkednek a diszkóban, majd hazamennek együtt.
Reggel mikor felébrednek így szól a lány:
- Ugye te fogorvos vagy?
- Igen - feleli a fiú.
- És ugye te vagy a legjobb fogorvos itt a városban?
- Igen, de ezt honnan tudod, erről nem is beszéltem az este.
- Hát tudod egész este nem éreztem semmit...
Margit néni épp nyolcvan éves,és most lesz a férjével a 60. házassági évfordulójuk. Gondolja meglepi férjét. Hazajön a férj és látja amint a feleség tangabugyiban feszít korbáccsal a kezében:
- Igazán kedves vagy Margit, de nekem elég lett volna egy nagy tál pacal.
Az esküvő után az após megkeresi az ifjú vőt és így szól:
- Hát fiam, remélem, most, hogy elvetted a lányom, megkomolyodsz, és nem csinálsz többé szamárságokat.
A vő könnyedén meghajol az após felé:
- Nem, nem, papa!
Ez volt az utolsó...

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr511057260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása