nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.09.03. 09:40 - menzi

Címkék: vicc vicces

A székely és a fia az erdőben fát vág.

Egyszer csak a székely fiú beleállítja a baltát a székely hátába.

Mire a székely:

-Fiam ez vicc volt?

-Nem édesapám.

-Akkor jó mert viccnek is rossz.





A nászéjszakán a fiatalasszony már az ágyban van,a magára húzott paplan

alól lesi a férjét.

A férfi áll,és nézi a csillagokat.

Felesége vár-vár,egyszer türelmetlenül megszólal:

-Gyere már,drágám!

-Még nem,édes. Anyám azt mondta,hogy ez lesz életem legszebb éjszakája,

és én nem szeretnék elmulasztani belőle egyetlen percet sem.







A bolondokat vizsgáztatják. Megkérdezik az elsőtől:

- Mennyi 2x2?

- 56.

- Sajnos nem. Következőt! Mennyi 2x2?

- Péntek.

- Sajnos nem. Következőt! Mennyi 2x2?

- 4.

- Igen! Hát hogy jött rá?

- Kivontam az 56-ból a pénteket.







Mi a különbség az elmebeteg és az idegbeteg között?

- Az elmebeteg azt hiszi, hogy 2x2 az 5. Az idegbeteg tudja, hogy 4,

de ez szörnyen idegesíti.







Szafarin:

Egy izmos ember meg egy vékony gyenyge férfi és a felesége,egy kocsin

mennek.

Egyszercsak eléjük ugrik egy  oroszlán.

Az izmos ember kiáll ellene és le is győzi,mire az asszony a férjének:

-Te mért nem küzdöttél meg az oroszlánnal?

-Azért mert én már azzal küzdök mióta összeházasodtunk.







- Látod, Jennifer Lopez a házassági szerződésében bezzeg rögzítette,

hogy heti négyszer legyen sex!- mondja a feleség duzzogva a férjének.

Mire a férj:

- Azt a szerződést én is szívesen aláírtam volna.....







Miért mondják,hogy Magyarország a legnagyobb állatkert?

Mert a Lánchíd előtt van egy oroszlán az oroszlán előtt egy zebra a

zebrán áthajt egy jaguár kiszáll belőle egy ürge felcsíp egy tyúkot,

megcsinálja vele a disznóságot  és már jön is a gólya!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr84644386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása