nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.08.02. 07:47 - menzi

Címkék: vicc vicces

Egy férfi mutatja rég nem látott barátjának, hogy milyen jó minőségű

golfütőt vett.

- Nem is tudtam, hogy golfozol! - mondja a cimbora.

- Még csak most kezdtem. Az utóbbi időben a feleségemmel mindketten

nagyon meghíztunk, és az orvosunk azt javasolta, hogy mozogjunk többet.

Így aztán beiratkoztam egy golfklubba, és ezt az ütőt is most vettem.

- Na és a feleséged? Neki mit vettél?

- Egy új fűnyírót.







Egy apuka a négyéves kisfiával autózik a városban.

Az egyik sarkon szabálytalanul kifordul eléjük egy autó, az apa nagyot

fékez, hogy elkerülje az ütközést.

- B... meg! - káromkodik egy nagyot.

Aztán észhez tér, leállítja az autót az út szélén egy parkolóban, és

hátrafordul a kisfiához:

- Figyelj, kicsim. Amit apu az előbb mondott, az nagyon csúnya szó volt.

Hirtelen elragadott az indulat, de erre akkor sincs mentség.

Nem szabad így beszélni. Remélem, te sose fogsz ilyet mondani!

- Mostmár túl késő, b... meg!









Egy nő kéthetes üzleti útra megy Párizsba.

A férje kiviszi a repülőtérre, búcsúzkodnak, az asszony megkérdezi:

- Mit hozzak neked, drágám, Párizsból?

- Egy francia kislányt hozhatnál! - vágja rá viccesen a férj.

A felesége nem szól erre semmit, megy és felszáll a gépre.

A nő két hét múlva jön haza, a férje várja a reptéren.

- Hogy sikerült az utad?

- Nagyon jól, imádom Párizst!

- És mi van az ajándékommal, amit ígértél?

- Milyen ajándékkal?

- A francia lánnyal.

- Ja, az? Én mindent megtettem, drágám, aztán majd kilenc hónap múlva

meglátjuk, hogy kislány lesz-e.









A feleségemnek van egy piros bugyija, aminek a szélén rojtok vannak.

Azt mondom neki tegnap, amikor bejön a szobába:

- Utálom ezt a fehérneműdet!

Erre ő:

- Akkor minek hordod?



Egy férfi a munkahelyéről hazafelé tart, és útbaejti a kocsmát.

Felhajt egy felest, majd gyorsan hazaindul, nehogy a felesége otthon

balhét rendezzen.

Amint hazaér, benyitja a szobaajtót és félreérthetetlen helyzetben

találja az asszonyt a saját főnökével.

Később, visszatérve a kocsmába, elmeséli az esetet a pultosnak.

- Hű, ez borzasztó! És mit csinált? - kérdezi tőle a kocsmáros.

- Szép óvatosan kihátráltam a szobából, halkan becsuktam az ajtót, aztán

visszajöttem ide.

Úgy láttam, még csak az elejénél tartanak, így legalább van még időm

meginni vagy két-három pohárral!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr94589264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása