nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.03.18. 13:15 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

- Tegnap bőrig áztam, egyedül az esernyőm maradt szárazon.

- Hogy lehet az?

- Otthon felejtettem.





A 70 éves Józsi bácsi elmegy a kupiba, és így szól a madámhoz:

- Kézcsókom, egy hamvas szőke húszévest szeretnék!

Madám:

-De Józsi bácsi, maga azon már rég túl van!

Józsi bácsi:

-Igen? És hol fizetek?





Az erdő közepén egy vadász egyszer csak egy hatalmas, félelmetes medvével

találja magát szemben. Félelemtől remegő kézzel megkísérli lelőni a

fenevadat, de nem jár sikerrel. Erre sarkon fordul és nekilódul: olyan

gyorsan fut, ahogy csak bír. Végül azonban egy igen meredek szakadék szélén

találja magát. Ekkor térdre hullik, égnek emeli széttárt karjait, és eképp

fohászkodik: "Istenem! Kérlek tedd ezt a medvét kereszténnyé!"

Ekkor a fellegekben villámlás kerekedik, és a medve megtorpan, csupán néhány

méternyire a vadásztól. Egy pillanatig tétován álldogál ott, aztán égnek

emeli tekintét és imigyen szól: "Köszönöm Istenem! Köszönöm az ételt,

amit

ma elém tettél..."













Egy fiatalember,aki a nagymamájával él..hát problémája akadt a

fütykösével. Elmegy orvoshoz,aki azt ajánlja hogy mártogassa meleg

tejbe. Oké, haza megy , kéri a nagymamáját, hogy hozzon fel neki egy

pohár langyos tejet.

Visszi is a mami, bár egy kicsit értetlenkedik,

hisz ő úgy tudja nem szereti a tejet. Na mind1, odadaja neki, becsukja

az ajtót, a srác meg elkezdi mártogatni...

De a nagymami nem bírja ki, hogy ne lesse meg, ugyan mit csinál a pohár tejjel..hisz

nem szereti.Bekukucskál a kulcslyukon Nézzi...:

-3x váltam

-3 férjemet temettem

-kb 6 párkapcsolatom volt.... de én ezt még sosem tudtam, hogy így töltik..









Piroska sétál az erdőben, találkozik a Farkassal:

- Hova mész , te hülye pi..a..? Kérdi a Farkas

- Nem is vagyok hülye pi..a, és a Nagymamának viszek bort és

kalácsot az

erdei kisházába...

- Dehát üres a kosarad...

- Uhh.. tényleg, de egy hülye pi..a vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr32375962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása