nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2009.04.16. 09:52 - menzi

Címkék: vicc vicces wicczzek

A tanítónő arról kérdezte az elsősöket, hogy mivel foglalkoznak a szüleik.
- Az én apukám kenyeret süt - mondta Sanyika.
- Az én apukám az embereket gyógyítja - mondta Évike.
- Az én apukám sok-sok pénzt lop a többi embertől - mondta Pistike.
Na, a tanítónő gyorsan behívatta Pistike apukáját. Elmesélte neki, mit mondott a fia.
- Tudja asszonyom, én politikus vagyok. De hogyan máshogyan lehet ezt elmagyarázni egy hatévesnek?
- Hogyan segít a házimunkában az igazi férfi?
- Felemeli a lábát, hogy az asszony ki tudjon porszívózni.
Egy férfi az orvosnak:
- Doktor úr, arra gondoltam, hogy sterilizáltatni kellene magam.
- De uram, ez nagyon súlyos döntés. Megkérdezte erről a feleségét és a gyerekeit?
- Igen, 16:3 arányban helyeslik.
A rendőr teljesen meggörbülve megy az utcán. Találkozik az egyik kollégájával.
- Hát neked meg mi a bajod?
- Nem tudom. Mikor felkeltem, még nem volt semmi, most meg nem tudok kiegyenesedni.
- Ezen segíthetünk! Gyere, itt lakik az egyik jó barátom, aki orvos. Majd ő segít.
A rendőr bemegy, és pár perc múlva sugárzó arccal jön ki:
- Fantasztikus ez az orvos. Rám nézett, és rögtön látta, hogy a kabátom a nadrággombomhoz van gombolva.
A vasutas hazaér és szól a fiának:
- Gyere fiam, rázd az asztalt, levelet akarok írni!
Két székely beszélget:
- Képzeld, a fiam belehugyozta a nevét a hóba.
- És akkor mi van?
- De, a te lányod kézírásával!
Nem értelek, szívem - bújik közelebb a férjéhez a feleség. - Régebben boldog voltál, ha csak két percre láthattál!
- Semmi sem változott, drágám! - válaszol a férfi. - Ma is boldog vagyok, ha két percig látlak.
Lovat akar venni a rendőr.
- Mennyire bírja az iramot ez a ló? - kérdezi a kupecet.
- Nagyon! Ha felül rá, akár tíz kilométert is rohan anélkül, hogy egyszer is megállna.
- Ez nem jó nekem - mondja a rendőr - ugyanis én hat kilométerre lakom, és akkor minden nap gyalogolhatnék vissza négy kilométert.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr951057252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása