nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.02.27. 07:39 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

- A fene egye meg! Mi történt már megint a borotvámmal?

Olyan életlen, mint a bot! Egyáltalán nem viszi a szakállamat -

mérgelődik a fürdőszobai tükör előtt a férj.

- Az kizárt dolog! - feleli az asszony.

- Ne mondd már nekem, hogy a szakállad erősebb, mint az új linóleumpadló…







A Moulin Rouge igazgatójánál jelentkezik egy ember.

- Jó napot kívánok, én masszőr vagyok.

Tíz darab ezresért végigmasszírozom az összes táncosnőjüket.

- Helyes! - feleli a direktor.

- Amint leteszi a pénzt, kezdheti is.







- Az új szomszédaink rendkívül rokonszenves emberek - meséli férjének az

asszony.

- Képzeld, a férfi minden reggel, kint az ajtóban, hosszú csókot ad a

feleségének.

Te miért nem teszed?

- Mert még nem ismerem.







A lány a megbeszélt időben felmegy a fiú lakására, aki már régóta fűzi.

Kapkodva vetkőzik a lány, s amikor már teljesen meztelen, a fiú így

szól:

- Te, be kell vallanom valamit. Nekem te leszel az első nő az életemben!

- Ezt a pechet! - szisszen fel a lány. -Mindig kezdőkkel akadok össze!





A feleség éppen beolvas a férjének.

- Ebbe a házasságba mindent én hoztam: a kocsit, a lakást, a bútort!

Én szereztem a mostani állásodat is.

Szeretném tudni, mid volt neked, amikor megismertelek?

- Nyugalmam.







- Anya, le tudnád írni a nevedet csukott szemmel is?

- Igen, kicsim. Miért?

- Mert itt az ellenőrzőm.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr65349393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása