nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

APRÓHIRDETÉSEK:

2008.11.08. 11:52 - menzi

Címkék: vicc vicces


Egyedülálló férfi keresi kimondottan hajlékony testű, sörfőzdetulajdonos

marihuánatermesztő szupermodell ismeretségét, ingyenes koncertjegyekre

való jogosultság és új tapasztalatokra nyitott lány ikertestvér előny!







Családi és személyi szolgáltatások terén piacvezető világcég, területi

képviselőt keres.

Jó kommunikációs készség és alapfokú latin nyelvtudás szükséges.

A jelentkezésre kérjük ráírni: 'plébános'.









Világhírű vonósnégyes keres elsőhegedűst, másodhegedűst és csellistát.







Aróhirdetés: Fiatal, jóképű üzletember vagyok, hat autóm, két mobilom

van, és egy nyaralóm a Karib-tengeren.

Nem keresek senkit, csak dicsekedni akartam.







Mellnagyobbítás kézrátétellel! Sikertelenség esetén azonnali pénzvisszafizetés!





- Teri vagyok, 15 éve használok Calgon-t, ami eddig 876.545 Ft-ba került!

- Juli vagyok, szarok én a Calgonra, inkább 3 évenként 4500 Ft-ért

veszek egy új fűtőszálat!







Cukrászdámba eladót keresek. Feltétel: előre haladott cukorbetegség.







Elcserélném 120 kilós nejemet két 60 kilósra!







Alig használt feleségemet elcserélném logarlécre.

Jelige: Te is tologatod, én is tologatom.







Kezdő autóvezető megbízható tanút keres soron következő balesetéhez.







Postagalambjaimat ingyen odaadom madárkedvelőnek, aki nagyon-nagyon

messze lakik.





Elveszett az egyik dísztárcsám.

Ha nem kapom vissza, eladok hármat.







3 szobás, tetőtérbeépítéses családi ház utcára néző nagymamával eladó.







Lófarkas kislány keresi hasonló tulajdonságokkal rendelkező fiú

ismerettségét.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr25749112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása