nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.11.04. 08:31 - menzi

Címkék: vicc vicces

Jean elmegyek az anyámhoz uram dehát szakad az eső! nem baj azt mondta

akkor menjek amikor jól esik.







-Milyen a klónozott szellem?

-Kísértetiesen hasonlít.







- Nem értem, ez a Mari állandóan drága cuccokban jár, rengeteget költ

magára!

Vajon miből telik neki?

- Gyönyöradományokból.







- Doktor úr, a feleségem erős, egészséges asszony, de mégsem sikerül

teherbe esnie. Mondja, mit lehetne tenni?

- Bízza csak rám, kérem!







A zeneiskola igazgatója így szól a növendékekhez:

- Gyerekek, ma ünnepeljük Mozart születésnapját.

Kegyeletből a mai napon nem játsszuk el egyetlen darabját sem.







A rendőrt szidja a felettese:

- Ide figyeljen, magából inkább lenne jó bűnöző, mint jó rendőr!

- Miért, kérem?

- Mert a maga munkájának soha nincsen semmi nyoma!







Egy lány az esküvője előtt három nappal felhívja az anyját:

- Anyu, szörnyű hírem van. A leendő anyósom ugyanazt a ruhát vette meg

az esküvőnkre, amit te. Most mi lesz?

- Ne izgulj, akkor veszek gyorsan egy másik ruhát.

- Igen, de az előző is nagyon drága volt, kár lenne, ha csak úgy

veszendőbe menne!

- Ki mondta, hogy veszendőbe megy? Majd felveszem az esküvő előtti este,

amikor együtt vacsorázik a két család.







Kovács reggel ér haza, és büszkén újságolja a feleségének:

- Képzeld, drágám, este olyan szerencsém volt az ultiban, hogy éjfélre

elnyertem a Vargáék autóját.

- És hol a kocsi?

- Gondoltam, minek hozzam haza, van már nekünk egy! Így hát eladtam.

- Na és hol a pénz?

- Tudod, a pénzzel meg visszamentem, újra leültem játszani, aztán

teljesen megfordult a lapjárás...

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr29748825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása