nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.10.14. 09:56 - menzi

Címkék: vicc vicces

Hétfejű, repül és csak a mesékben létezik.

Mi az?

A hét törpe helikopteren.





Iskolába új tanárnő érkezik. Szuper figura, minden fiú imádja.

Írni kezd a táblára. Janika felkiált:

- A tanítónéni borotválja a jobb hónalját!

Erre begurul a tanítőnő:

- Janika, mehetsz rögtön haza, ma nem akarlak még látni se.

Másnap megint ir valamit a táblára, Janika felkiált:

A tanitónéni borotválja a bal hónalját is!

Tanítónő:

- Neveletlen kölyök! Ezen a héten otthon maradsz, a szüleidet fel fogom hívni.

Hétfőn minden megy a rendjén, amíg a tanítónő eltöri véletlen a krétát

és lehajol érte.

Janika szó nélkül feláll és pakolja össze a cuccait:

- Azt hiszem, csak jövőre látjuk egymást...







A részegség az, amikor három ember beül egy szobába, megisznak egy-egy

üveg Whiskeyt, az egyikük kimegy, a másik kettő pedig megpróbálja

kitalálni,hogy melyikük ment ki.







A katonaságnál, ami kerek azt viszik.

Ami kocka azt gurítják, hogy lekopjanak az élei:

kerek lesz, és máris lehet vinni.







Nyuszika bemegy a boltba.

- Kérek egy ecetet!

- Sajnos nyuszika mi nem tartunk ecetet, ez egy festékbolt.

- Én akkor is azt kérek!

- Nyuszika, ez egy festékbolt!

- Jó akkor mondom másképp: kérek egy pamacot!







-Elnézést uram, de ez itt a női WC!

-Az mindegy, csak hányni jöttem!







A szerelem olyan mintha bevizeltél volna:

Mindenki látja rajtad, de csak te érzed a melegséget...







Négy férfi beszélget:

Első: Én a feleségemet havonta egyszer teszem a magamévá.

Második: Én havonta kétszer.

Harmadik: Én hetente egyszer.

Negyedik: Én hetente kétszer.

Első a negyedikhez: Neked nincs is feleséged!

Negyedik: Ja, nem a tiedről volt most szó?

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr52711126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása