nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.10.01. 11:47 - menzi

Címkék: vicc vicces

- Doktor úr, a férjem felakasztotta magát!

- Engem?!     







A neurotikus légvárakat épít, a pszichotikus légvárakban lakik, a

pszichológus pedig beszedi a lakbért.







- Engem senki nem vesz komolyan!

- Ugyan, ne vicceljen már!    







Új paciens a pszichológusnál:

- Olyan bizonytalannak érzem magam... Vagy mégsem?    







- Mi történik, ha egy férfi impotens lesz?

- ???

- Automatikusan átveszi az irányítást az agya.







A múltkor volt egy freudi elszólásom: azt akartam mondani az anyósomnak

az ebédnél, hogy "Anyuka, legyen szíves, adja ide a sótartót", de

véletlenül azt mondtam, hogy "Maga rontotta el az életemet, vén szipirtyó!" 







Kliens a Rogersi terapeutának: Nagyon lehangolt vagyok.

Terapeuta: Értem. Ön lehangolt.

Kliens: Semmi nem megy jól.

T: Semmi nem megy jól.

K: Néha úgy érzem, öngyilkos lennék.

T: Úgy gondolja, öngyilkos lenne.

K: Igen, és most MEG IS TESZEM!

T: Most akarja megtenni.

K: (kiugrik az ablakon)

T: Vouuuu... Paffffff.....    







- Már régóta nagyon zavart, hogy nem tudtam visszatartani éjszaka a

vizeletem, úgyhogy elmentem egy pszichológushoz.

- És most már vissza tudod tartani?

- Nem, de már nem zavar.      







Mindig is hipochonder voltam. A francia drazsét már gyerekkoromban is

egyesével, egy pohár vízzel vettem be.  





Két pszichológus találkozik:

- Akarsz rólam beszélni?      





Két pszichológus találkozik:

- Jó reggelt.

- Csak tudnám, mit értett ezen!





- Hogyan lehet megkülönböztetni a pszichológust a klienst?l?

- ???

- Meg kell nézni, hogy merre áll az asztalfiók.





Két pszichológus találkozik.

- Szervusz! Te jól vagy, és én hogy vagyok?   





- Hány pszichológus kell egy villanykörte kicsavarásához?

- ???

- Egy is elég, de a körtének is akarnia kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr69688722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása