nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.09.30. 11:45 - menzi

Címkék: vicc vicces

Pszichiáter a betegnek:

- Van egy jó és egy rossz hírem.

- Kezdje a rosszal, doktor úr!

- Önnek Alzheimer-betegsége van.

- Te jó ég! És mi a jó hír?

- Hazamehet és elfelejtheti az egészet.

- És mi a rossz hír?







Két tehén beszélget:

- Hallottál arról az új betegségről, amitől a tehenek megőrülnek?

- Igen. Még szerencse, hogy mi pingvinek vagyunk.     







- Doktor úr, nem tudok aludni. Egész éjszaka le sem hunytam a szemem.

- Ja, így már érthető.







- Doktor Úr! A bátyám csirkének képzeli magát!

- Nahát! És mióta?

- Három éve. Jöhettünk volna előbb is, de szükségünk volt a tojásokra...      







Két idősebb pár beszélget, amikor az egyik férfi megkérdezi:

- Lajos, milyen volt az emlékezet klinika, ahol a múlt hónapban voltál?

- Kitűnő! Megtanították a legújabb pszichológiai technikákat,

vizualizációt, asszociációt, rengeteget változtatott rajtam.

- Ez remek. És mi volt a neve a klinikának?

Lajos hosszasan gondolkodik, de nem jut eszébe.

Egyszer csak felcsillan a szeme, és azt kérdezi:

- Mi a neve annak a kék virágnak, ami kicsi és az erdőben sok van belőle?

- Ibolyára gondolsz?

- Igen, ez az!

Majd a feleségéhez fordul:

- Ibolya, mi a neve annak a klinikának?







- Doktor úr, a feleségem azt hiszi, hogy megőrültem, mert szeretem a kolbászt.

- De hiszen ez nevetséges! Én is szeretem a kolbászt.

- Ez nagyszerű! Akkor jöjjön el és nézze meg a gyűjteményemet, több száz van már belőle!      





- Hány pszichológus kell egy villanykörte kicsavarásához?

- ???

- Csak egy, de kilenc találkozás szükséges.   





Felirat Pavlov laboratóriumának ajtaján:

"Kérjük kopogjon! NE CSÖNGESSEN!"

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr77688719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása