nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.08.27. 07:36 - menzi

Címkék: vicc vicces

Két medve megy az erdőben. Az egyik jobbra, a másik barna!





Amerikai turista járja kis hazánkat bérelt kocsin fényképezőgéppel,

videofelvevővel felszerelve. Ahogy egy falu felé halad, látja ám, hogy

egy paraszt tevékenykedik a kertben, s hirtelen csinál egy tripla

szaltót hátrafelé.

A turista megáll, kiszáll a kocsiból, előveszi a videofelvevőjét,

odamegy kerítéshez és megszólítja a parasztot.

- Ne haragudjon kedves bátyám, láttam, hogy az előbb micsoda

tornamutatványt csinált.

Meg tudná ismételni még egyszer, hogy videora vegyem?  Adok száz dollárt.

- Nem - feleli a paraszt.

- Akkor adok kétszázat.

- Nem - feleli az ismét.

- Ötszázat adok. Annyi talán elég lesz.

Vagy mennyit akar? - kérdezi az amerikai.

- Nézze fiam - mondja a paraszt nyögdécselve - nincs az a pénz...,

amiért én... még egyszer...  tökön vágnám magam a kapanyéllel.









A teknős és a csiga 7 napja étlen,szomjan mennek a sivatagban.

Találnak 1 üveg coca-cola-t.

Azt mondja a csiga:

-Figyelj teknős én elmegyek nyitóért te pedig vigyázz a coca-cola-ra!

Eltelik 1 óra a csiga sehol sincs.

Eltelik még 3 óra a csiga még mindig nem ért vissza.

Eltelik még 6 óra a csiga még mindig nem ért vissza.

Hát a teknős úgy gondolja hogy megpróbálja  kinyitni.

Beveszi a páncélja alá és elkezdi forgatni hátha lejön a teteje.

Egyszer a bokorból egy hang:

-Psssszt ,ha csalsz el se indulok!









Az orvosom azt mondta, hogy paranoiás vagyok...

Na jó, tulajdonképpen nem mondta, de szerintem azt gondolta.







- Aztán okos-e ez a kutya?

- Ez? Ez kérem, majdnem annyit tud, mint én...

- Pedig olyan okosnak látszik!







Gyerek az apjának:

- Apu mért pont anyut vetted eleségül?

- Látod asszony?  Már a gyerek se érti.





Sosem fordítanék hátat a barátaimnak.

Annyira  azért nem bízok meg bennük.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr71615182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása