nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.08.24. 07:21 - menzi

Címkék: vicc vicces

Egy férfi bemegy a kocsmába, és kér három pohár uniqumot.

- Mire ez a nagy felhajtás? - kérdezi tőle a kocsmáros.

- Ma éltem át életem első orális szexélményét.

- Gratulálok! A negyedik poharat ennek örömére én állom.

- Kösz, nem kell. Ha három nem mossa le az ízét, a negyedik sem fogja...





       

- Apu, képzeld, egy bácsi megszólított az iskola mellett, hogy

kapok egy pár cipőt, ha a számba veszem a fütyülőjét.

- Micsoda? Milyen cipőt?

- Hát, ilyet.





       

A hentes emeleti lakásában egy éjszaka hangokat hall, lihegést lentről,

az üzletből. Felöltözik, lesiet, és döbbenten látja, hogy a lánya a

vágótőkén egy kolbásszal maszturbál.

Egy szót sem szól, visszamegy és lefekszik aludni. Másnap, nyitás után

egy vevő lép az üzletbe.

- Kolbász van?

- Sajnos nincsen.

- De hisz ott lóg egy szál a kampón.

- Csakhogy az nem kolbász, uram. Az a vejem.







Debil család horgászik, kifogják az aranyhalat.

Aranyhal: "Ha visszadobtok, teljesítem 3 kívánságotokat."

Gyerek: "Sünit, sünit!!"

Apuka: "Sünit az anyád p*csájába!"

Anyuka: "Vedd ki, vedd ki!!"







       

Két idős úr beszélget.

- Mondd, te is kijársz vizelni két nemi aktus között?

- Már hogy a fenébe ne? Hát ki bírja ki hónapokig?







       

Szőke nő először volt férfival. Másnap kérdezi a barátnője, milyen volt.

- Hááát, élményszámbament...

      





- Olyan kedélytelen vagyok, fáradt és fásult...

- Csináld azt, amit én szoktam ilyenkor. A legjobb gyógymód...

Menj, és dugj egyet az asszonnyal.

- Gondolod?

Egy óra múlva:

Barátom, a fene se gondolta volna, hogy ilyen szép kéglitek van!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr40615170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása