nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.08.08. 07:52 - menzi

Címkék: vicc vicces

A dohányzás ártalmairól készül egy tévéműsor, egy orvosszakértő is részt vesz.

Több vendéget is meghívnak a stúdióba, megkérdezik az öreg Józsi bácsit

is, mi a véleménye.

-  Én már 12 éves korom óta dohányzom, aztán látja, mégis megértem a

hetvenet! - mondja az öreg a riporternek.

- Jó, jó, - szól közbe az orvos - de ha nem dohányozna, talán már 90 is lehetne.







- Na, bejössz velem a kocsmába egy felesre, cimbora?

- Megfogadtam, hogy engem többet hat ökörrel se tudnak oda bevontatni.

De neked, barátom, egyedül is engedek!







Nemrég egy nőiruha üzletben vásároltam, amikor hallom, hogy az egyik

próbafülkéből elégedetlen sóhaj tör elő.

Az eladó odaugrott, és készségesen kérdezte a bentlévő nőtől:

- Hozzak egy másik ruhát? Talán a színe nem tetszik, vagy a fazon?

- Mindegy milyen színűt, vagy fazonút hoz. Osztálytalálkozóm lesz, olyan

ruhát szeretnék, amiben 15 kilóval és 10 évvel kevesebbnek látszom. 

Erre kidugja a fejét egy másik függöny mögül egy vevő:

- Nekem is olyat hozzon, kérem!







- Tudod, honnan jött az a fickó, aki mindenkit csak szid?

- ???

- Ócsáról.







Egy férfi munkára jelentkezik egy cirkuszhoz.

Kérdezi a cirkuszigazgató, hogy mit tud.

A jelentkező felmászik egy nagyon magas oszlopra, leugrik, széttárja a

karjait, mintha szárnyak lennének, szépen lassan ereszkedik lefelé,

kecsesen köröz néhányat, majd egészen lelassulva leereszkedik a föld

fölé, és talpra érkezik.

A cirkuszigazgató lekicsinylően kérdezi:

- Ez minden? Madárutánzás?







A 60-ik születésnapomra kaptam egy képeslapot, az alábbi szöveggel:

"A testünk megöregszik, de az elménk örökre fiatal marad!".

Nagyon megörültem neki, gondoltam felhívom a küldőjét és megköszönöm neki.

Megfordítottam a lapot, hogy megnézzem, ki küldte.

Elfelejtette aláírni...

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr45589275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása