nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.07.20. 09:28 - menzi

Címkék: vicc vicces

Székelybácsi mondja: 

- Persze, öt politikus ment mint az állat, nekimentek a fának, és szanaszét repültek.

- És most hol vannak a sérültek?

- Eltemettem az összest.

- Úristen, és ha még éltek?

- Hát, egyik-másik szólt, hogy ő még él, de én már nem tudok hinni ezeknek...









Putyin és Medvegyev 2035-ben kettesben üldögél a Kremlben.

Putyin megszólal: Te Gyima, elfelejtettem, ki is most az elnök és ki a

miniszterelnök kettőnk közül?

Medvegyev feláll, kimegy, ránéz a szoba ajtaján lévő táblára, és azt mondja:

Most én vagyok a miniszterelnök, Vologya.

Erre Putyin: Na, akkor te mész sörért...











Székelybácsi összevész a nagyobbik fiával.

Odáig fajul a dolog, hogy felkapja a baltát és felédobja, de a fiú

félreugrik, és a balta pont az anyós fejében áll meg, aki holtan esik össze.

Székelybácsi csak ennyit mond:

- Így se rossz!







- Jók a fogai Laci bácsi! Most már visszateheti.





Szőke a fodrásznál:

- Milyen frizurát szeretne?

- Miért, milyen van?







Pistike hazaér az állatkertből a szüleivel.

Megáll a lakásajtónál:

- Jééé... Egy elefánt!

Szülei aggódva nézik.

- Pistike, mi bajod van?

- Becsaptam az ajtót.







Raktáron maradt Weisznél ezer póló az előző nyárról.

Az üzletkötője előáll a nagy ötlettel:

- Kiküldjük a mintacsomagokat az üzletfeleinknek, mindegyikbe tíz pólót

teszünk, de csak ötöt számlázunk, az árat persze úgy állapítjuk meg,

hogy így is megérje.

Erre ráharapnak majd a vevők, és csak úgy dől hozzánk a megrendelés.

A főnök beleegyezik.

Két hét múlva iszónyú mérgesen mondja Weisz az üzletszerzőnek:

- Szép kis vircsaft!

Rendelés nem érkezett, viszont mindenki visszaküldött öt pólót!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr95550736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása