nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.07.04. 08:06 - menzi

Címkék: vicc vicces

A francia turista a sok skót vicctől felajzva, oknyomozó látogatást tesz

Skóciában.

Bejárja a hegyeket, völgyeket, kastélyokat, városokat, falvakat.

Nézelődik, hallgatózik, de nagyon bátortalan, kérdezősködni nem mer.

Elhatározza hát, hogy közvetlen úton győződik meg róla, hogy valóban

zsugoriak-e a skótok, mint ahogy azt a viccek állítják.

Bezörget egy farm kapuján és nagy szerényen kér egy pohár vizet.

A gazda elsiet, majd óriási porcelántölcsérben gyönyörű színű hideg tejet hoz.

A francia jóízűen megissza majd, majd így kiált fel:

- De hiszen a skót viccek mind egy szálig kitaláltak! Önök nagylelkűek.

Vizet kértem és íme tejet kaptam!

- Ugyan - legyint a gazda -, ezt már senki se akarta meginni, mert

beleesett és ott fulladt meg egy patkány.

A francia turista kezéből kicsúszik a poprcelán és ripityára törik.

- Na tessék - förmedt rá a skót. - Így legyen az ember nagylelkű.

Tejet adok inni, maga meg erre eltöri a nagymama bilijét?!









A Heineken, a Budweiser és a Guiness sörgyár vezérigazgatói beülnek egy kocsmába.

A Heineken vezér kér egy Heinekent, a Budweiser vezér egy Budweisert, a

Guiness vezér pedig egy csésze teát.



A Heineken-es megkérdi a Guiness-est:

- De hát hogyhogy teát kértél?

Mire a Guniess-es:

- Ha ti sem isztok sört, akkor én sem kérek...







Milyen a bioszex?

Fűvel, fával.







Mért szereti a nő természetet?

Itt egy fűszál, ott egy faszál(l).









A papa modja a fiának!

Kisfiam, mi lesz belőled, ha folyton hazudozol??

Válasz. Ha ügyetlen vagyok börtöntöltelék.

Ha ügyes vagyok meteorológus.

Ha nagyon ügyes vagyok politikus.







Két gengszter  beszélget.

Hova mész Jack?

Ide a bankba.

Folyószámlád van?

Nem revolverem!







Két gengszter találkozik.

Hogy vagy öregem?

Kérdezi az egyik.

Kösz megvagyok!

És Te?

Én még nem vagyok meg,de már keresnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr68534571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása