nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.07.03. 08:06 - menzi

Címkék: vicc vicces

A Gazsi ül a börtönben, megkérdi tőle az őr:

-Mit csináltál hogy ide kerültél?

-Sakkoztam.

-Azt meg hogy?

-Leüttöttem a parasztot és léptem a lóval.









Zuhog az eső. Csengetnek az ajtón.

A férj kinyitja és látja az anyósát bőrig ázva.

Így szól neki:

Anyuka ne álljon itt ebben az esőben.

Menjen haza.









Két férfi beszélget:

Te, mondja az egyik, az én anyósom egy angyal.

Mire a másik: De jó neked az enyém még él.









Pistike beszélget a szomszéd nénivel.

Pistike szereted anyukádat?

Nem szeretem mert mindig megver,

Apukádat szereted Pistike?

Nem szeretem mert mimdig megver.

Akkor kit szeretsz Pistike?

A Fradit szeretem,mert az nem ver meg senkit.









25 éves érettségi találkozó.

Két osztálytárs nosztalgiázik:

- Na, és hogy állsz a nőkkel??

- Hagyd el, pajtás, tíz éve impotens vagyok. Hát te??

A másik diadalittasan kapja fel a fejét.

- Lekopogom, kérlek. Én, hála Istennek, csak öt éve!







Három denevér ül egy faágon.

Az első véres, a második véresebb, a harmadik a legvéresebb.

Megszólal a véres:

- Látjátok azt az embert? Én annak szívtam ki a vérét.

Megszólal a véresebb:

- Látjátok azt a tehéncsordát? Én annak szívtam ki a vérét.

Megszólal a legvéresebb:

- Látjátok azt a fát ott? Hát én nem láttam.







Pistike az állatkertben sétál a mamájával.

Hallják, amint az egyik fülemüle különösen szépen énekel.

- Ugye, kisfiam, szeretnél te is olyan szépen énekelni, mint a fülemüle?

- Nem, anyu, én inkább olyan messzire szeretnék köpni, mint a láma.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr98534570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása