nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.05.08. 10:56 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Négyen beszélgetnek arról, mi a leggyorsabb dolog a világon?

- Szerintem a pislogás a leggyorsabb a világon! - mondja az elsö .

- Olyan gyors, hogy  észre se veszed, ha pislogsz.

- Nem rossz  ötlet, de szerintem a gondolat sokkal gyorsabb - mondja a

második.

- Szerintem nincs igazatok - mondja a harmadik - a fény mindennél

gyorsabb.

-  Á , nem tudtok ti semmit! - cáfol a negyedik.

- A leggyorsabb dolog a világon a hasmenés.

- Na, ne hülyéskedj  már! - nevet a másik három.

- Hogy lehetne már gyorsabb a hasmenés ezeknél...

- Na, figyeljetek csak! A múltkor szüreten voltam, megittam egy csomó

mustot.

Hazamentem, lefeküdtem,  és  éjszaka arra  ébredtem, hogy csikar a hasam.

Aztán, mielőtt pislogtam, vagy felkapcsoltam volna a lámpát, elöbb

befostam, mint gondoltam volna.







- Miért nem nyávog a macskakő?

- Mert a nyávogáshoz macska kő.





Miért megy a rendőr a fal mellett?

???

Hogy dörzsölt legyen.







- Minek megy a vak az erdőbe?

- Fának.







- Mit fog a néger a pizsamájában?

- Aludni.









Olyan ronda vagy, a sárkányt ütni kéne, hogy elvigyen.







Jancsika és Juliska mennek az erdőben és kétfelé ágazik az út.

Jancsika balra, Juliska jobbra megy.

Juliska a tóhoz ért, Jancsika meg a villanyszereléshez.







Van 2 ember, Értem és Nemértem. Ha Értem bemegy a boltba, ki marad kint?

- Nemértem.

- Nem érted? Akkor elmondom még egyszer.









- Milyen az ideális anyós?

- ???

- Mint a csillár, lóg és ég.







- Jean rakjon a tűzre!

- A feleségét odébb kaparjam?

· 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr60436684

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: .it domain links 2019.04.26. 03:56:14

College physics 8th edition pdf - caevubv

Trackback: italy links 2019.03.27. 20:02:39

Bingo blitz achievements facebook - woyfeqd

Trackback: italian links 2018.09.16. 04:21:58

Tűzraktár - Tűzraktér - Tűztate - The Gallery: 1. rész - Fővárosi Blog

Trackback: italian backlinks 2018.07.25. 21:13:49

Nagykötőjel-kiskötőjel biszbaszok - Korrektorblog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása