nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.03.16. 13:13 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

- Mama, miért van már három testvére a szomszéd Klárikának?

- Biztosan azért, mert jobb gólyájuk van, mint az apád.







- Kérek egy középkorú villanykörtét.

- Az milyen?

- Olyan jó negyvenes...







Két bagoly beszélget:

- Te, azt mondta az Úristen, hogy én vagyok a legokosabb!

- Én ilyet soha nem mondtam...







Egy bagoly fejjel lefelé lóg a fán.

Arrafelé repül két másik. Egyikük elcsodálkozik a dolgon, mire a másik:

- Hagyd őt, szegény identitászavarban szenved.







A tanító néni felszólítja Mórickát: Mondjál madarakat!

- A gólyácska, a verébke, a galambka ...

- Ez mond nagyon jó, de nem kell becézni, csak egyszerűen mondj még párat!

- cin, fecs, szar.







- Apu!! Egy meztelen hapsi mászkál itt az erdőben.

- Ugyan, hagyd kislányom.

- Már 3x hagytam, de ő negyedszerre is akarja.







A skót vendégségben van. A háziasszony kedvesen megkérdezi:

- Hány cukorral issza a teát?

- Otthon hárommal, vendégségben öttel. - hangzik a válasz.

- Akkor érezze magát otthon nálunk!







Öreg székely elmegy az orvoshoz. A doki meghallgatja a tüdejét, s így

szól az öreghez:

– Sóhajtson egy nagyot!

Mire a székely:

– Ejj, ha!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr77375954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása