nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.03.04. 07:22 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Apróhirdetés jelenik meg az újságban: „Magas, karcsú, szőke, huszonöt

éves, szépnek mondott hajadon kis hibával férjhez."

Egy férfi telefonon jelentkezik, s megbeszél a hölggyel egy időpontot,

amikor felkeresi a lakásán.

Mit tesz isten, a lakás jó környéken van, szép tágas, az ajtót nyitó nő

tényleg magas, karcsú, szőke és valóban szépnek mondható.

A férfinak ezek után csak egy kérdése van:

- És hol az a kis hiba?

A hölgy az órájára pillant:

- Ilyenkor még az óvodában.







- Hallottam egy arckrémről, ami teljesen regenerálja a bőrt, és

fiatalossá teszi az arcot! - mondja egy nő a másiknak.

- Mi a neve?

- Valami Hormovital vagy ilyesmi…

- Ó, azt én két éve használom már!

- Kösz, de jó, hogy mondod! Már majdnem megvettem.







Két barátnő eljut a bizalmas meghittségnek ahhoz a fokához, amikor már

bármit szóba hozhatnak egymás előtt.

- Te, én tudom, hogy ilyet nem illene kérdezni, de mégis, hogy lehetsz

ennyire csúnya?

- Á, az nem úgy van! Amikor az anyám megszült, még nagyon szép voltam.

Csak aztán a kórházban elcseréltek.







Anya és gyermeke egy forró nyári délutánon a Duna-parton élvezi azt a

csöpp szellőt, ami itt ilyenkor is érezhető.

A mama kötöget, a gyerek a parton játszik, aztán elkószál, s némi idő

múltán csuromvizesen jön vissza.

- Jesszusom! - sikít az anya. - Mi történt veled?

- Beleestem a Dunába, majdnem megfulladtam, de ez a bácsi beugrott és

kihúzott.

Egy idegenre mutat, aki szerényen áll a háttérben.

- Maga mentette ki a fiamat a Dunából? -kérdi az anya.

- Igen, asszonyom.

- És hol a gyerek sapkája?







Nemere összekarmolt, bevert képpel állít be az irodába.

- Mi történt veled? - kérdik a kollégái.

- Képzeljétek, tegnap későn mentem haza, és a kutyám nem ismert meg,

rámugrott és ezt csinálta velem.

- Na hallod! - szól közbe felháborodva egy szobatárs.

- Én az ilyen kutyától rögtön elválnék!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr85358102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása