nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.02.19. 10:13 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

A radiológus magához hívja a beteg Fletót :

- Uram, van egy jó és egy rossz hírem, melyikkel kezdjem ?

- Essünk túl rajta, halljam a rosszat.

- A röntgenfelvételen egy nagy kiterjedésű tüdőtumor látszik.

- És mi a jó ?

- Photoshoppal el tudom tüntetni ...









Gyurcsány felriad álmából, mire kérdi a felesége :

- Mi baj, Ferikém ?

- Jaj, ne is mondd ! Borzasztó álmom volt.

- Mi volt az ?

- Képzeld, azt álmodtam, hogy dübörgött a gazdaság, az emberek jól éltek ...

- És mi ebben a rossz ?

- Az, hogy már nem én voltam a miniszterelnök ...





Két elitélt beszélget a börtönben.

- Te politikai vagy, vagy köztörvényes ?

- Politikai.

- Mit csináltál ?

- Járt a szám. Tudod, vízvezeték szerelő vagyok, és behívtak a pártbizottságra,

hogy javítsam meg a csapot.

Én alaposan átvizsgáltam mindent, és akkor azt mondtam : az egész

rendszert le kellene cserélni.











Még tavaly a szakadék szélén álltunk, most egy jelentős lépést tettünk előre !





Pistikét és Móriczkát megkérdezi a tanitó néni:  

-Pistike,te mi leszel ha nagy leszel?

-Rendőr

-Ez szép szakma!Te Móricka?

-Én bűnöző.

-És miért bűnöző?

-Hogy játsszassak Pistikével.







Hogy hívják a japán papot?

Nukupinacsakazima





Hogy köszönnek az etiópok?

Mi szél hozott barátom!!!





Csiga:

Olyan gyorsan száguldottam, hogy nem vettem észre mikor kinőtt elöttem egy gomba.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr26340127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása