nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.02.06. 07:44 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

-Mit gondol, uram,ez a légfürdő jó a reumának?

-Egész biztosan. Én is ettől kaptam!









Mórickáék, irodalom órán tanulják a betűket.

Móricka minden betűre eddig, mindig egy csúnya szót mondott, ezért a

tanárnő már nem is szólítjí fel sűrűn.

Egyik órán tanulják a P betűt.

Hát senki nem jelentkezik, hogy mondjon vele egy szót.

Móricka jelentkezik, a tanárnő nagy nehezen fel szólítja.

-Mondjad Móricka, mi az a szó?

-Pina!

Hát a tanárnő nagyon megharakszik rá.

Másik órán tanulják az F betűt.

Megint nem jelentkezik senki.

Móricka már görcsöt kap, úgy jelentkezik.

A tanárnő megint nagy nehezen felszólítja.

-Rendben Móricka, mi az a szó?

-F.sz!

A tanárnőnek már nagyon elege van ebből, és megfogadja hogy mostmár soha

nem szólítja fel Mórickát.

Jönnek egyik nap más tanárok, az órára˝megfigyelőnek.

A tanárnő mondja az osztálynak, hogy mondjanak egy szót a T betűvel.

Senki nem jelentkezik.

Móricka már szinte kiesik a padból úgy jelentkezik.

A tanárnő felszólítjí, hiszen a T-vel nincs olyan szó.

-Jól van Móricka mi az a szó?

-Törpe...! HAtalmas fasszal!







Párbeszéd a londoni ködben:

- Meg tudná mondani, merre van a Temze?

- Pontosan egy lépéssel hátra.

- Biztos benne?

- Hogyne, onnan jövök.

 







Három férfi beszélget:

- Engem, ha meghalok, fektessenek az anyám mellé! - sóhajt az első -

Addig volt nekem jó dolgom, amíg ő élt!

- Engem meg a feleségem mellé! - mondja a második.

- Áldott jó asszony volt, hűséges a sírig.

A harmadik hallgat.

- Hát te? - faggatják a barátai.

- Engem fektessenek a postáskisasszony mellé!

- De hiszen ő még él!

- Na és? Én se vagyok éppen halott!







Két jóbarát kiment a tóra pecázni.

Egyszercsak egy lámpás úszott el a csónakjuk mellett.

Kihalásszák és egy szellem jön elő belőle. Felajánlja nekik, hogy lehet

egyetlen kívánságuk.

Az egyik férfi azonnal rávágja:

- Változzon sörré a tó vize!

- Rendben. - feleli a szellem.

A másik férfi hirtelen felkiált:

- A francba! Most aztán a csónakba kell pisilnünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr99324075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása