nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

Gyurcsány Toldija ( Született a nép ajkán )

2008.02.05. 14:13 - menzi..:)

Címkék: tanulás vicces magyarság üzenet

 

Ég a napmelegtől a kopár szik sarja,
Bár ezt Gyurcsány Ferenc soha be nem vallja
Legénytoll sem pelyhedzik már állán,
Iszonyú sok hazudság árad ki a száján.Ő viszi a szót most már a kormányon,
Elkúrtuk elvtársak, de ezt sosem bánom.
A CNN csatornán megremeg a beste,
Hazudtunk reggel, éjjel és este. S hol van Hiller Pityu, merre leng a karja ?
Tikkadt szöcskenyájak legelésznek rajta ?
Ösztövér kútágas, hórihorgas gémmel,
Lendvai Ildikó folyton Fideszt kémlel. Juhász Ferenc bezzeg honvédő rutinnal,
Felszólít és fröcsög fékevesztett kínnal.
Elvtársak figyeljünk, kezünkben az irka,
Én vagyok a Juhász, ti meg a sok birka.Írjátok hát össze, kit és hogyan láttok,
Így talán megmentjük a bukástól a pártot.
A Köztársaság téren remegnek a combok,
Feri segítsél : ha kimegyek, mit mondok ?Ne aggódjon senki, majd ott én beszélek,
Az orvos is mondta, senkitől sem félek.
Felírva a kórkép egy fél cédulára,
Ebben hasonlítok talán Horn Gyulára.Egykor jobban állt tán rajta a pufajka,
De rosszul hazudott és kiborult a csajka.
Én már rutinból szöktetem a szókat,
Fogam kerítésén árad ki a szózat.A gáz árát emeljük, kifosztjuk a népet,
Ehhez meg a paraszt, vágjon csak jó képet.
Talán tüntetgetnek, de én azt nem bánom,
Én maradok úgy is a reformkormányon. Ne fájjon a fejünk, hisz' választást nyertünk,
Az MTV ostromát böszmén, de levertük.
Böszme frakcióban böszme fejek ülnek,
A gyurcsányi szóra szemek kerekülnek.Míg ők egymással vannak elfoglalva,
Lángban áll az ország és ketyeg az óra.
Jó reggelt magyarok, ébredjetek végre,
A Gyurcsány csomaggal kivittek a jégre.Ferencünk nem mond le az elnöki posztról,
És nem mond le biza a kiemelt koncról.
Hogy mi lesz belőle? Nem tudja még senki,
De jobb lenne nekünk a beszélőn keresni.Mintha pásztortűz égne őszi éjszakákon,
De nem pásztortűz az, a rendőrkocsit látom.
Parázslik a vidék, lángol a főváros,
Most mondjátok gyorsan : ki miben is sáros ...  

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr94326329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhenkórász 2008.11.20. 09:44:13

Sajnos egy szálig igaz.


süti beállítások módosítása