nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.01.29. 07:54 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

A kaszinó folyosóján egy arab úr öngyilkosságot akar elkövetni.
A személyzet észreveszi és még időben levágják a fűtéscsőről.
-Miért tette?
-Az összes feleségemet feltettem a fekete páratlanra.
-És?
-Képzeljék, nyertem.




Két férfi beszélget.
-Úgy hallom,te gázálarcot húzol a feleséged fejére szeretkezés közben.
-Valóban így van.
-És mi a jó ebben?
-Először is, sokkal szebb, másodszor pedig mikor befogom a légzönyílást
úgy ficánkol az asszony mint húsz évvel ezelőtt.




Lakáskultúra:
-Képzeld, a múltkor vetttem egy WC - kefét!
-Meséli a rendőr egy kollégá-jának.
-'Oszt hogy vált be?
-Háát, a papír az jobb volt!



A Gazsi felesége vajúdik.
Már késő este van, de a körzeti orvos mégis kibiciklizik a putriba.
Villany nincs, a biciklin lévő dinamó az egyetlen fényforrás.
Jön is a gyerek.
A Gazsi  felugrik a sztenderre állított biciklire, és tekeri eszeveszett módon.
Meg is születik a gyerek, de úgy néz ki, hogy többes ikrekre lehet
számítani.
-Tekerj,Gazsi, jön a másik!
-A Gazsi már nagyon odavan, mire megszületik a második is.
A harmadiknál már azt mondja:
-Én má' nem tekerem, dotor úr.
Há' nem veszi észre, hogy ezek a fényre jönnek?




Aki másnak vermet ás,az sírásó.




A férfi elmegy az orvoshoz. Doktor úr nekem megfordult a vérnyomásom.
Hogy hogy kérdezi a doki eddig a feleségem megsimogatta a hajam felállt
a farkam most megsimogatja a farkam és feláll a hajam.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr42314357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása