nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.11.20. 11:47 - menzi

Címkék: vicc vicces

Két barát beszélget:
- Tudod, a nagybátyám éppen úgy köhögött, mint te. Bele is halt szegény...
- ???
- Hát, ő a szomszédasszony ágya alatt köhögte el magát.
 
 
Két rendőr beszélget:
- Te, én be fogok kerülni a Guiness könyvbe!
- Hogy-hogy?
- Kaptam egy társasjátékot, amire az volt írva, hogy 2-től 6 évig. De nekem sikerült 1 év alatt kiraknom!
 
 
A skót szomszédok beszélgetnek:
- Hallom, szomszédasszony, hogy a férjét sikerült leszoktatnia a dohányzásról! Hogy csinálta?
- Egyszerű volt. Minden barátját megkértem, hogy ezentúl ne kínálják meg.
 
 
Repülővel utaztunk, de a célállomás nem tudott fogadni, mert arra nagy vihar volt. Egy kisebb repülőtéren szálltunk le. Mindenki kiszállt a gépből, hogy egy kicsit mozogjanak. A kapitány hátra ment az üres gépben, de meglátta, hogy az egyik utas, egy vak ember, a helyén ül.
- Ön nem száll ki? Egy órát fogunk itt várakozni. Jöjjön, kivezetem.
- Nem, köszönöm, jó nekem itt. De ha megsétáltatná a kutyámat, azt nagyon megköszönném.
És így történt, hogy meglátták az utasok a kapitányt, amint sötét napszemüvegben, egy vakvezető kutyával járkál a gép körül. Hirtelen mindenki más járatra akarta átcserélni a jegyét.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr11779246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása