nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

Miért nem férfiak adnak tanácsokat a női magazinok levelezési rovataiban... :-)

2008.11.19. 12:10 - menzi

Címkék: vicces valóvilág

Kedves József!

Szeretném, ha segítenél nekem. Tegnap, amikor elmentem otthonról dolgozni, a
férjem otthon maradt és tévét nézett szokása szerint. De nem jutottam túl
messzire, mert a kocsim motorjával történt valami.

Hazasétáltam, hogy a férjem segítségét kérjem. Amikor haza értem, nem hittem
a szememnek.

A hálószobai nagy tükörben illegette magát az én fehérneműimben, lábán az új
szandálommal és a piperetáskám tartalmát is magára kente. 32 éves vagyok, a
férjem 34, és 12 éve vagyunk házasok. Amikor igy lebukott, azt próbálta
bemesélni, hogy azért öltözött az én alsó ruháimba, mert nem találta a
sajátját. De amikor azt kérdeztem, hogy miért festette ki az arcát,
könnyekben tört ki, és bevallotta, hogy már 6 hónapja viseli titokban a
cuccaimat. Megfenyegettem, hogy ha nem hagyja abba, elhagyom.


6 hónapja bocsájtották el a munkahelyéről, és azóta teljesen a padlón van.

Nagyon szeretem a férjemet, de mióta ultimátumot kapott, három lépés
távolságot tart. Úgy érzem, hogy nem tudok közelebb kerülni hozzá. Kérlek
segíts!


Köszönettel: Mónika


-------------

Kedves Mónika!

Annak, hogy megállt a kocsi motorja ilyen rövid vezetés után, nagyon sok oka
lehet. Először is azt nézd meg, hogy van-e elég benzined. Ha igen, akkor
lehetséges, hogy a benzinpumpával van a baj. De ha az is működik, akkor
biztos, hogy nem kap elég levegőt, vagy a gyertyák piszkosak és nincsen
szikra. Remélem, ezzel segíteni tudtam.


Üdv: József
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr5749146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása