nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.11.13. 11:56 - menzi

Címkék: vicc vicces

Egyik menedzser a másiknak:

- Képzeld, a feleségem válni akar!

- Miért?

- Tegnap, amikor hazamentem, hullafáradt voltam.

Lefeküdtünk és a feleségem hozzám bújt, és elkezdett simogatni.

Valószínű, hogy már félálomban lehettem, vagy valami ilyesmi, mert azt

mondtam neki: "Oké, de előbb fejezzük be a diktálást!"







A feleségem új diétát próbált ki. Kókusz és banán.

Nem lett soványabb, de fára mászni már tud.







Bill Gates elhatározza, hogy megszerzi a Google keresőalgoritmusát.

Elmegy Aquamanhoz, hátha segít neki. Aquaman csak hebeg-habog, végül kinyögi:



- Köszi, hogy rám gondoltál, Bill, de hát a Google a szárazföld egyik

leghatalmasabb ura, én nem tehetek semmit. Próbálkozzz SUpermannel, ő

mégiscsak erősebb a földön.



Bill megköszöni az ötletet, és elmegy a kérésével Supermanhez.



Amikor meghallja a küldetést Superman, először csak hebeg-habog, végül kinyögi:

- Tudod, hiába vagyok szuperhős, nem tehetek semmit, a Google mindent

tud rólam, szinte előbb tudják, mit teszek, mint én magam.

Próbáld meg a Pókembert, ő mégiscsak jobban ért a hálóhoz.



Bill Gates kicsit ideges, hogy megint kikosarazták, de megköszöni az

ötletet, és elmegy a kérésével Pókemberhez.



Amikor Pókember meghallja a küldetést, elsápad.

- Ne haragudj Bill, de ez a feladat túl nehéz nekem…



Bill felcsattan:

- Nem hiszem el vazzeg, hogy már a harmadik szuperhős kosaraz ki!!

Rendben, elmegyek oda, ahová mondod, de ha az általad ajánlott hős sem

hajlandó elvállalni a feladatot, rádúszítom a BSA-t!



- Semmi baj, Bill, biztos vagyok benne, hogy Flash Gordon elvállalja.

- De hiszen ő egy alig ismert szuperhős!

- Igen, de van egy olyan szuper képessége, ami miatt tökéletes a feladatra.

- ???

- Flasht nem látja a Google.







Egy kolostorban élt egy pap, aki minden este a saját kádjában szokott fürdeni.

Ebben egy apáca segített neki, akinek az volt a feladata, hogy a

mindennapi fürdésnél az atya segítségére legyen.

Egy reggel ez a nővér találkozott a zárdafőnök anyával, és így szólt hozzá:

- Tisztelendő anyám, üdvözültem!

- Hogyan történt ez a nagy esemény, kedves nővér?

- Tegnap este, miközben József atyának segítettem a fürdésnél, megfogta

a kezemet és a lába közé tette, és azt mondta, hogy amit fogok, az a

mennyország kulcsa, és ki kellene próbálni az én záramban, hogy lássuk,

megnyílnak-e a paradicsom kapui és üdvözülök-e.

- A vén gazember! - mondta a tisztelendő anya. - És mi történt még?

- Hát, kipróbáltuk a zárat, az atya azt mondta, eleinte kicsit fájni

fog, mert a mennybe vezető út nehéz és fájdalmas, de a végén nagy

gyönyört fogok érezni.

- A vén kurafi! - kiáltott fel a tisztelendő anya.

- Engem meg azzal hitegetett, hogy az Gábor arkangyal trombitája és 20

éve fújatja velem…

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr51749125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása