nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.10.02. 11:48 - menzi

Címkék: vicc vicces

Meghal Gazsi és odafent találkozik Kádár elvtárssal.

Kádár megkérdi:

- Te Gazsi, mikor volt jobb élni? Mostanában vagy az én időmben?

Gazsi feleli:

- A te idődben a politikusok politizáltak, a munkások dolgoztak a

tesók meg loptak.

Mostanában meg a politikusok lopnak, a munkások politizálnak és vazzze

azt akarják, ne lopjak, hanem hogy dolgozzak!







A hentesnek gyereke születik. A szülőszobából kijön az orvos.

Egyik kezében a gyerek a másikban egy bárd.

-3kg 50dkg maradhat?







Copfos profi bokszoló hajat vágat a fodrásznál.

A fodrász viccesen megjegyzi:

-Ha levágnám a copfját,magára sem lehetne ismerni.

-De akkor magára se.







A Gazsit lopás vádjával állítják a bíróság elé:

-Te Gazsi,nem féltél,mikor a zsúfolt villamoson elloptad ennek az

úriembernek a pénztárcáját? -szegezik neki a kérdést.

-Hát már hogyne féltem volna! Attól rettegtem, hogy üres lesz.





Egy férfi iszonyú fejfájással, másnaposan ébred.

Próbál erőt venni magán, hogy felkeljen az ágyból.Az ágya mellett talál

két szem aszpirint egy pohár vízzel.

A széken kikészítve, tiszta vasalt ruha, az egész szobában gyönyörű rend.

Az asztalon egy üzenet: "Drágám. Reggeli a konyhában.

Elmentem bevásárolni, sietek haza.Szeretlek." Kitámolyog a szobából, az

egész lakásban minden a helyén, a konyhában meleg reggeli illatozik,

mellette friss ujság.

A fia az asztalnál ül és reggelizik.

-Mond, fiam mi történt itt az éjszaka?

- Úgy volt apu, hogy éjjel háromkor hulla részegen betámolyogtál az

ajtón, összetörtél néhány bútort, odahánytál a nappali szőnyegére és

azután beverted a fejed a szobaajtóba.

-És akkor hogy-hogy ilyen rend van és finom reggeli vár?

- Amikor anyu bevonszolt a fürdőszobába és megpróbálta rólad lerángatni

a nadrágot, azt mondtad neki:

" Nana asszonyom, vegye le rólam a kezét, én nős ember vagyok!"







Újdonsült házaspár utazik a vonaton.

Éjszaka van:asszony az alsó,férje a felsô ágyon szendereg.

A csendet idônként megtöri egy nyikorgó-csikorgó hang...

-Mi volt ez,édes? -kérdi a feleség.

-Lecsavartam a fakezemet,aranyom.

Pár perc múlva,újra nyikorgó hang...

-Mi volt ez,édes? -kérdi a feleség.

-Tudod,lecsavartam a falábamat.

Kis idô múlva megszólal a férj a felsô ágyról:

-Lemenjek édes?

-Az is elég ha leadod...

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr82688723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása