nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.09.13. 09:55 - menzi

Címkék: vicc vicces

Két apáca vezeti a kolostor furgonját,mikor egy falu végén benzin nélkül maradnak.

Benéznek egy udvarba,ott van autó,traktor is.

Itt biztos van benzin.

Adnának is,de sehol sem találják a benzines kannát.

Semmi baj,ott hever egy zománcos bili.

Megtöltik benzinnel és már mennek is tankolni vissza.

Arra jár egy mohamedán,nézi a műveletet, nézi hogy töltik a sárgát a

tankba, majd nem állja meg szó nélkül:

Anyám, bár a vallásukkal nem értek egyet, de a hitüket csodálom!







Két barát beszélget.

Hallom eljegyezted az egyiket a két iker lány közül.

De honnan tudod melyek a párod, hisz hasonlítanak mint két vízcsepp.

-Hát, amelyik nem rúg a lábam közé mikor megfogom a melleit!







A Gazsi viszi a feleségét az orvoshoz.

Vizsgálja, vizsgálja, majd így szól :

-Te Gazsi,ennek az asszonynak tönkre ment a mája!

Mire a Gazsi önérzetesen:

-Oh,doktor úr,ne tessék már engem annyira dicsérni!







Már majdnem megvettem a \"Pozitív gondolkodás előnyei\" című könyvet,

de aztán arra gondoltam, ugyan, mire lenne ez jó?





- Doktor úr, segítsen rajtam! Állandóan elfelejtek mindent.

A múltkor elfelejtettem, hol parkoltam le a kocsimmal, aztán

elfelejtettem hol lakom.

Mit tanácsol, mit tegyek?

- Nos, köszönöm a látogatást, a kasszánál kell fizetnie.     







A pszichotikus és a neurotikus közt az a különbség, hogy míg a

pszichotikus váltig állítja: kétszer kettő az öt, addig a neurotikus

pontosan tudja, hogy négy. Csak kevesli.  







A tánc egy vízszintes irányú vágy függőleges kifejeződése.    







Az elmeorvos bemegy az üres szobába, s így szól:

- Uram, most hogy kettesben maradtunk, nyugodtan elmesélheti, hogy mióta

képzeli magát láthatatlannak.







- Képzeld, azt mondta a pszichiáterem, hogy én szerelmes vagyok egy esernyőbe...

- Egy esernyőbe? Viccelsz?

- Képzeld! Nem mondom, vonzalmat érzek iránta, na de szerelmet!? 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr83656813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása