nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.09.10. 09:38 - menzi

A rendőr felesége csirkét bont.

Mivel siet a csirkebelet beteszi a WC-be.

A rendőr amikor haza ér első dolgaként WC- re megy.

1 óra múlva kijön a helységből és mondja a feleségének:

-Te asszony, én kikakiltam a belemet.

-Na, és fájt?

-Nem csak amikor vissza raktam.





A tanító néni kérdezi Jánost mi a leggyorsabb a világon? A repülő.

Most Bencikét kérdezi mi a leggyorsabb a világon?  A képzelet.

Most Mróickát kérdezi mi a leggyorsabb a világon? H

Hát tanárnő kérem én tegnap leültem a wc-re ki sem gondoltam és már kint is volt.









Nem mindegy, hogy kecsegve ringó fecske, vagy recsegve fingó kecske!







Gazsi és a haverja beszélget.

-Barátom  neked hegyes a füled,mint a macskáé!

-Hát nem tudtad, hogy én a viszkáz szerelő vagyok.





Németországban beül egy orosz a sörözőbe.

Sorra issza a söröket.

A pincérnek feltűnik, hogy minden egyes alkalommal eltűnik a kartonpapírból

készült alátét.

Mindig visz újat, de egyszer aztán elunja, és nem visz.

Mire az orosz csodálkozva kérdi:

-Keksz nyet?







Mi volt a részeg hegymászó utolsó mondata?

-Ki vagy,hogy bundában szeded itt a málnát?







A fiatal jedilovag leszáll egy nagy bevásárló  központ közelében és

megkérdezi az első szembejövőtől:

-Elnézést, megmondaná, hogy van-e Praktiker áruház valahol a közelben?

-Itt, csak OBI van Kenobi.







A székely és a fia elindul az erdőn át a városba.

Mondja a székely:

-Légvonalban 3 km.

Mire a fia:

-Édesapám én tudok egy rövidebb utat.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr20644380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása