nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.08.28. 07:36 - menzi

Címkék: vicc vicces

Egy ember be megy a kocsmába megiszik 2 liter sört és büfög egy nagyot.

És egy másik megszólal: Nem szégyenled magad hogy a barátnőm ellőtt büfögsz?

A másik felel: Bocs de nem tudtam hogy a barátnőd következik.







- Szexelnek-e a halottak?

- Nem tudom...

_ Hát én sem, de az biztos, hogy szaporodnak!







A érfi beül a kocsmába:

-Adj egy sört Joe!

-Megint összevesztetek az asszonnyal?

-Igen.

-Most mit csinált veld?

-Semmit, a lábamnál könyörgött.

-És mit mondott?

-Gyere ki az ágy alól te barom!









Szemüveges a fehér köppenyesnek:

-Doktor úr, azt hiszem szükségem lenne egy új szemüvegre!

-Az biztos, mert ez egy hentes üzlet.





Nyuszika megy a vonatsínek között és jön a vonat.

- De szép az élet dödöm-dödöm, de szép az élet dödöm-dödöm-dödöm-dödöm-dödöm...







-Asszony! játsszunk gólyásat!

-Hát jó. Mit csináljak? Kelepeljek?

-Nem.

-Álljak fél lábon?

-Nem.

-Fogjak békát?

-Nem. Költözz el!







Az agresszív kismalac ül egy nagy fenyőfán és cseresznyét eszik.

Arra megy a nyuszika és megkérdi a kismalactól:

-Mit csinálsz kismalac?

-Cseresznyét eszek.

-De kismalac. Ez egy fenyőfa!

-Kuss! Hoztam!







-Hogy hívják a papok edzőjét?

-???

-Tréningatya.







Három óvodás beszélget:

-Nekem azért lett pillangó a jelem, mert mikor még anyukám hasában

voltam, egy pillangó esett a vállára.

-Nekem azért lett virág a jelem, mert mikor még anyukám hasában voltam,

egy virág esett a vállára.

-Nekem azért lett zongora a jelem,...

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr92615184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása