nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.08.12. 07:55 - menzi

Címkék: vicc vicces

- Müller, én tudom, hogy a fizetése nem elég ahhoz, hogy megnősüljön.

De higgye el, egy nap majd hálás lesz nekem ezért!







Kedvetlenül, láthatóan rossz hangulatban megy haza este a férj.

Megvacsorázik, iszik egy pohár bort, majd bebújik a feleségéhez az

ágyba, és elkezdi simogatni.

- Drágám - súgja az asszony -, ma nem lehet...!

- Én ezt nem értem - morog a férj -, hát ma minden nő összebeszélt?









Két asszony beszélget. Azt mondja az egyik:

- Az én férjemnek semmi modora nincs.

Ahányszor csak beszélek hozzá, mindig ásítozik.

- Talán csak mondani szeretne valamit.







Egy férj búcsúzkodik a feleségétől:

- Drágám, amíg üzleti úton vagyok, hogyan adjak neked hírt magamról?

Telefonon, távirattal vagy faxon?

- Banki átutalással, ha lehet.







- Mit csinálnak a várvédők, ha unatkoznak?

- ???

- Elfoglalják magukat.









A férj megcsalja a feleségét a titkárnőjével. Éppen indulna haza a

hotelból, amikor észreveszi, hogy a vállán egy harapásnyom maradt. Miközben

megy hazafelé, azon töpreng, mit mondjon az asszonynak.

Belép a lakásba, a kutyájuk szalad felé.

Hirtelen ötlettől vezérelve elkezd birkózni az állattal, majd mutatja a vállát a feleségnek:

- Nézd csak, mit csinált velem ez a dög!

A felesége széthúzza a blúzát:

- Az semmi, nézd meg, az én melleimmel mit művelt!







- Van autód?

- Igen!

- Az jó! És milyen színű?

- Kék!

- Az szép! És hány személyes?

- Kettő!

- Hűha!! És... és hány köbcentis?

- Hatezer!!!

- Ahh... Hú... És... ööö... milyen gyártmányú?

- IFA!!!









Pszichológus a betegnek:

- Nos, van egy rossz és egy jó hírem.

A rossz hír az, hogy a vizsgálatok alapján Ön elfojtott homoszexualitásban szenved.

- Úristen! És mi a jó?

- Az, hogy ilyen kis cuki fiú vagy...









A gróf és felesége egy este elmennek színházba.

A nőnek azonban nem tetszik az előadás, így hazamegy.

Ahogy belép a házba, szembetalálkozik az inassal,

és így szól hozzá:

- James, vegye le az ingemet!

James megteszi.

- James, vegye le a szoknyámat!

James ezt is megteszi.

- James, vegye le a harisnyámat!

Az inas engedelmeskedik.

- James, vegye le a melltartómat!

Megtörténik ez is.

- James, vegye le a bugyimat is!

És ha még egyszer meglátom, hogy az én ruháimat viseli, kirúgom!









A férfi kérdezi a szex után a nőt:

- Hívhatlak Évának?

- Miért?

- Mert te voltál az első!

- Akkor én Peugeotnak hívlak téged!

- Miért?

- Mert te voltál a 307.









- Melyik a jobb, az Alzheimer vagy a Parkinson?

- Az Alzheimer, mert jobb elfelejteni fizetni, mint kilötykölni a sört.









Egy partin:

- Ön pszichológus?

- Miért kérdi?

- Ön pszichológus.





Szeresd a feleséged gyermekeit, mert lehet, hogy a sajátod is köztük van.







- Nem értettem. Mit mondott doktor úr, elmehetek, vagy elmebeteg?







Mi a különbség férfiak és nők között?

- A nő egyetlen férfit akar, aki teljesíti összes kívánságát.

- A férfi az összes nőt akarja, akik teljesítik egyetlen kívánságát.







- Halló?!

- Elnézést, ez a kilenc, három, négy, három, hét, hét, nyolc?

- Nem, igen, nem, igen, igen, nem, nem.







"Én valahogy úgy vagyok a nőkkel, mint a zsiráfokkal... Tetszik,

tetszik, de otthonra azért nem kéne."









Ha a cápa a tenyeredből eszik, a lábadból is fog.









A szőke nő odamegy a benzinkutashoz és így szól:

- Elnézést, de a pumpa nem ér el a kocsiig!

Mire a benzinkutas:

- Túl messze van, álljon közelebb!

Erre a szőke nő odasimul teljesen a benzinkutashoz.

- Elnézést, de a pumpa nem ér el a kocsiig!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr69589281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása