nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.07.17. 09:26 - menzi

Címkék: vicc vicces

- Hazakísérhetlek? - kérdezi a fiú a lánytól.

- Hát nem bánom, ha nem laksz messze.







- Mama, itt volt a Géza!

- És megkínáltad teával?

- Igen, mami.

- És kétszersülttel?

- Nem, háromszor.









Két szűzhártya beszélget:

- Hová mész? - kérdi az egyik.

- Nem tudom, de majd csak kilyukadok valahol.







Élt egyszer egy városban két leánytestvér.

Nem voltak még öregek, de azért annyira fiatalok sem.

Nem volt senkijük, csak három macskájuk.

Borzasztóan vigyáztak az állatokra, még véletlenül sem engedték volna ki

őket, nehogy a rettenetes kandúrral összetalálkozzanak, és valami bajuk történjen.

Egyszer úgy esett, hogy az idősebbik lány férjhez ment.

Megvolt az esküvő, a fiatal házasok elutaztak nászútra.

Másnap virradóra, kora hajnalban csöngetnek az egyedül maradt lány lakásán.

Hát a távirat-kézbesítő.

Sürgős jelzésű táviratot hozott.

A lány felbontja, látja, hogy a nővére küldte.

Olvassa és a szöveg a következő:

- Azonnal engedd ki a macskákat.









A törpék elhatározzák, hogy meglesik Hófehérkét, amint este vetkőzik.

Egymás nyakában állnak, így a legfelső pont belát a kulcslyukon.

Mondja, ami lát, a többiek pedig fentről lefelé továbbadják egymásnak:

- Most levette a blúzát.

- Levette, Levette. Levette. Levette. Levette.

- Most leült a székre.

- Leült. Leült. Leült. Leült. Leült.

- Most levette a melltartóját is.

- Levette. Levette. Levette. Levette. Levette.

- Most felállt.

- Nekem is. Nekem is. Nekem is. Nekem is. Nekem is. Nekem is.







Dühös asszony ront be a fegyverkereskedésbe:

- Gyorsan egy pisztolyt! - kiáltja.

- Van engedélye, asszonyom? - kérdezi udvariasan a kereskedő.

Az asszony egy papírt nyújt át.

- De hiszen ez a házasságlevele! - csodálkozik az eladó.

- Na és? Ez nem elég!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr78550729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása