nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.06.24. 10:53 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Egy ember bemegy a boltba rámosolyog az eladónőre és megkérdi:

- Jó napot! hát nem ismer meg?

A nő megrázza a fejét

Erre a hapi leveszi a szemüvegét, és megkérdi:

- Na most már megismer?

- Sajnálom, de nem.

A féfi megigazítja a ruháját.

- Na és most?

-Még mindig nem , de elmondaná ki maga!

- Háát én vagyok a vásárló.







Egy férfi egész nap napozik a tengerparton.

Este nézi magát a tükörben és látja, hogy mindenhol szépen lebarnult,

csak a férfiassága maradt fehér.

Másnap kimegy a tengerpartra és beássa magát a homokba, csak  a "cerkát"

hagyja kinn a napon, hogy az is barna legyen.

Arra sétál két idős hölgy, megállnak és nézik hosszasan.

Az egyik megpiszkálja a napernyőjével, majd bánatosan mondja a barátnőjének:

- Látod drágám, ez a dolog engem 20évesen nagyon izgatott, 30évesen

megőrültem érte, 40évesen könyörögtem érte,50 évesen a lelkemet odaadtam

volna érte, 60 évesen imádkoztam érte.

Itt vagyok 70 évesen, a kurva életbe, vadon terem, és én nem tudok lehajolni érte!!!







Honnan tudod, hogy tüzel a kutyád?

Fogy a pincéből a szén.







Mi a sebészek alapszabálya?

Egyszer minden vérzés eláll.







Hogy hívják az indián nyomozót?

Puhatol.







Mi lesz az ólomkatonából, ha átmegy rajta az úthenger?

Lemezlovas.







Miben hasonlít a láz és egy autó felrobbantása?

Mindkettő jelzés a szervezettől.







Mi a WC-s néni kedvenc könyve?

Az Üvöltő szelek.







Hogy kezdődik a homokosok Bibliája?

Adám és Béla*







Két paraszt verekszik a faluvégen. Mi az?

Tájboksz.







Mi az? Drót végén fekete valami?

Kezdő villanyszerelő.







Mi a különbség az újgazdagok és a női lábak között?

Semmi. Nem kritizálni kell, hanem bejutni közéjük.







Hogy nevezik a teve hátán ülő anyóst?

Te vén banya.







Mi lesz az eredménye, ha hagymát eszel babbal?

Könnygáz.







Melyik a legdemokratikusabb női ruhadarab?

A melltartó, mert a széthúzókat összetartja, a csüggedőket felemeli, a

különbséget eltakarja.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr55516138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása