nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.06.07. 13:25 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Egy öregember csónakázik a tavon. Egyszer csak odaúszik hozzá egy béka,

és azt mondja neki:

- Csókoljon meg, és boldogan élünk, míg meg nem halunk.

Az öreg nem válaszol, belerakja a békát a zsebébe, és partra evez.

Ott a béka ismét megszólal:

- Én valóban elvarázsolt királylány vagyok!

Csókoljon meg, és boldogan élünk, amíg meg nem halunk!

Az öreg most sem válaszol, szótlanul ballag a város felé.

A béka most már ingerülten mondja:

- Hát miért nem csókol meg?

Hát nem érti, hogy én egy elvarázsolt királylány vagyok?

- Nézze, kisasszony - mondja az öreg -, én elmúltam nyolcvanéves.

Ebben a korban az ember már többre megy egy beszélő békával.









- Miből látni, hogy a békának sok esze van?

- Amint esni kezd az eső, beugrik a vízbe, hogy meg ne ázzon.







- Miért nőies állat a béka?

- ???

- Mert szétteszi a lábát, bekapja a legyet és fél a gólyától.







- Kicsi zöld és béget. Mi az?

- ???

- Beszédhibás levelibéka.







Két béka beszélget:

- Te, igaz az, hogyha megcsókol egy királylány, akkor királyfivá változom?

- Áh, az csak a hülye mesékben van, amiben a békák tudnak beszélni...









- Hallom meghalt az anyósod. Hány éves volt?

- Hetvennyolc.

- Az elméje még ép volt?

- Az csak holnap fog kiderülni, ha felbontjuk a végrendeletét.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr86499331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása