nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.05.26. 08:45 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Mi lesz abból, ha meghal egy anyós?

-???

-Még jobb anyós viccek!!!







Rendőr bácsit a kórházban operálják, egyik zokni a lábán van hol a másik?

Azzal altatják.







Pistike az anyukájával áll a buszmegálóban.

Van ott két nagyhasú néni is.

Odamegy hozzájuk és megkérdezi:

-Néni te mit vársz?

-Én kisfiút.

Odamegy a másikhoz és megkérdezi:

-Néni te mit vársz?

-Én kislányt

Van ott egy nagyhasú bácsi is a buszmegálóban.

Odamegy hozzá és megkérdezi:

-Bácsi te mit vársz?

-Én a buszomat.

-Hát meg is látszik rajtad.







-Mi az,100 szeme van,mégsem lát?

-???

-Ötven vak!!







Min  veszekszik 2 csiga?

-???

-Hogy kinél legyen a házibuli.







Két koma sétál,és látják hogy a járda mellett egy kutya nyalja a f***át,

mire az egyik megszólal:

-Bárcsak én is ezt csinálhatnám!

Erre a másik:

-Oké, de előbb nézd meg nem-e harap.





Találkozik a medve a nyuszikával az erdőben és látja , hogy a

nyuszikának van egy új bicaja, és megkérdezi a medve :

-Nyuszika honnan van ez az új bicaj?

-Hát csináltattam egy pisilőkét-mondja a nyuszi.

Másnap megint találkozik a medve a nyuszikával és látja hogy a

nyuszikának egy új motorja van.

Megkérdezi a medve:

-Nyuszika honnan van ez az új motor?

-Hát tudod medve csináltattam egy pisilőkét.

Harmadnap ismét találkozik a medve nyuszikával.

Nagyot néz, és már a fejét fogja, amikor látja hogy nyuszikának már egy

új autója van.

A medve megint megkérdezi a nyuszikát:

Hát nyuszika mondmár meg hogy honnan van már ez az új autó?

-Hát csináltattam egy pisilőkét.

-Nyuszika hát mutasd már meg nekem ezt a pisilőkét!-mondja medve

Nyuszika elviszi a pisilőkéhez, és megszólal:

-Nézd ott van az a fal, van rajta egy lyuk, tedd oda be és végezd a dolgodat.

A medve oda megy beteszi, mire :

- Ide egy tízezrest vagy levágom.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr98481749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása