nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.05.15. 11:02 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Matematika óra. A tanárnő kérdezi a gyerekeket:

-Gyerekek! Három veréb ül a villanydróton.

Ha az egyiket lelõjük, hány veréb marad a fán?

Pistike jelentkezik.

-Szerintem egy sem.

-Miért nem, Pistike?

-Mert ha lelőjük az egyiket, a többi elrepül a fegyverlövés hangja miatt.

-Nézd Pistike, ez matematikailag helytelen, de azért értékelem a logikádat.

-Tanárnő, én is kérdezhetek valamit?

-Parancsolj Pistike.

-Három nő ül a padon. Mindhárom kezében van egy-egy banán.

Az első simogatja, a második nyalja, a harmadik pedig szopja.

Melyik van férjnél?

-Hát, őőő, szerintem amelyik őőő szopja.

-Szerintem meg amelyiken karikagyűrű van.

De azért értékelem a logikáját.









Gazsi elmegy a falujából seftelni.

Eltelik 1-2 év mire összeszed annyi zsozsót,hogy tud venni egy

új,hatalmas Mercedest.

Elindul vele hazafelé,de a falujuk határában defektet kap.

Nincs mit tenni,elõszedi a szerszámokat,és neki áll szerelni a kereket.

Éppen arra jön a haverja:

-Szevasz Gazsi,mit csinálsz?

Mire Ő:

-Nem látod Lajos? -leveszem a kereket!

Lajos lehajol,felvesz egy téglát,belevágja a szélvédőbe:

- Na,akkor én meg kiveszem a rádiót!







- Hogyan lesz öngyilkos a csiga?

- ???

- Belenéz a konnektorba...





- Mivel járnak a 12-14 éves Lányok?

- ???

- 2-5 évig terjedő szabadságvesztéssel.









- Mi az hosszú szines és neked nincs?

- ???

- SZINVONAL!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr62454588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása