nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.05.07. 10:57 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Fickó stoppol az M7-esen, megáll egy apáca. Elindulnak, a fickó csak

bámulja az apácát kigúvadt szemekkel.

Az apáca végül megkérdi:

- Uram, mi a csudát bámul annyira?

- Hát, tudja, régi vágyam, hogy megcsókoljak egy apácát.

- Elvileg nincs akadálya - mondja az apáca - de nőtlennek kell lenned és

katolikusnak.

- Az vagyok, az vagyok - mondja a fickó. Kiszállnak, a fickó megcsókolja az apácát.

Mikor mennek vissza az autóhoz, a fickó elkezd sírni.

- Most meg miért sírsz - kérdi az apáca.

- Vétkeztem - mondja a fickó - nős vagyok és zsidó.

- Annyi baj legyen - így az apáca - én meg István vagyok és jelmezbálba megyek.









Lepusztult, neandervölgyi jellegű műegyetemista száll fel a 7-es buszra.

A sofőr nagyon menő akar lenni és kiszól a tolóajtón, jó hangosan:

- Mi újság az őserdőben, öreg?

A válasz gyors és meglepő:

- Anyád nem üzent semmit.







A nő bemegy a butikba:

- Felpróbálhatom azt a ruhát, ott a kirakatban?

- Igen, de van próbafülkénk is! - feleli az eladó.







Szőke nőhöz odamegy a halál:

- Érted jöttem!

- Értem?

- Érted.

- Nem értem...







Egy beteg megragad egy kést a konyhán és szalad vele az orvos felé.

Az megijed, próbál menekülni. A beteg utána. Végül az orvos a folyosó

végére ér, nem tud hová menekülni.

Kétségbeesetten, sápadtan a falnak támaszkodik.

A beteg odaér, s az orvos kezébe adja a kést:

- Nesze, te vagy a fogó!











Az agresszív kismalac a meggyfán barackot eszik.

Arra megy a nyuszika és megkérdi tőle, mit csinál.

A malac azt válaszolja:

- Barackot eszek.

- De ez egy meggyfa!

- Nem baj, hoztam magammal!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr1454569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása