nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.03.10. 07:13 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

Érdemes tanulni, mert előbb-utóbb a tanulásba fektetett munka meghozza

gyümölcsét, s mint tudjuk, a gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni.







Milelőtt pénzt akarnál kölcsönkérni egy barátodtól, jól gondold át,

melyikre van nagyobb szükséged.





Beethoven ül a zongorájánál és közben cigizik.

A felesége odamegy hozzá és így szól:

- De Beethoven, ez már a kilencedik szimfóniád!









A bölcsiben egy anyukának szólt a dadus:

- Anyuka, nagyon csúnyán beszél a kisfia, sok ronda szót eltanulnak tőle a többiek.

Mire anyuka felháborodva, vérvörös arccal, sértődött képpel odavágja, hogy

- Én nem tudom, hogy az a büdös k*rva kölök honnan a p*csából veszi

azokat a ronda szavakat, otthon mi sosem beszélünk rondán.

Biztos, hogy egy rohadt ribanc másik kölöktől hallotta itt ebben a

bölcsödében.







Megtörtént eset:



Bejött az élelmiszerboltba egy szöszi.

- Kérek egy kék Szofit!

Levettem egy egy nekem szimpatikus darabot a sok közül, és a hölgy elé tettem.

A dobozon nagy fekete keretben az állt, hogy a dohányzás tüdőrákot okoz.

A hölgy felháborodva utasította vissza:

- Nekem ez nem kell, mert ez tüdőrákot okoz!

Padlót fogtam. Hogy valaki ilyen jó helyzetfelismerő legyen!

És így lehessen rá hatni!

Elhatároztam, hogy olyat mondok ami alapjaiban rengeti meg a

világnézetét, majd elboruló aggyal, de faarccal közöltem vele:

- Sajnos mind rákot okoz.

Erre ő szintén faarccal:

- Adjon egy másik dobozzal ugyanebből a márkából!

Először azt hittem viccel, de rájöttem hogy nem.

Hát, én adtam neki.

- Erre meg az van írva, hogy a terhesség megszakadásához vezethet.

- Ó, az jó, nem vagyok terhes, és így nincs gond.

Tüdőrákot mégse szeretnék kapni!

Azt hittem, felkötöm magam, de erőt vettem magamon, végül is a napom

szép volt mert újfent örömöt okoztam egy vásárlónak.

De a történetnek itt nincs vége.

A hölgy pár nap múlva visszatért, megint kért egy kék Szofit.

Rutinos droidkezelőként mindjárt meg is néztem, mi van a dobozon.

Az írás imígyen szólt: "A dohányzás csökkenti a spermiumok számát."

Gondoltam, ez biztos jó lesz, és oda is adtam.

Nézegette, nézegette, közben egy pár embert kiszolgáltam, majd közölte:

- Ez férfi cigi, ez nekem nem jó!

Adjon nőit!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr24366157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása