nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.02.25. 07:38 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

- Te Vilma, milyen gyönyörű új ruhád van! Biztos sokba került.

- Á, dehogy. Csak egy csókba.

- Amit te adtál a férjednek?

- Fenét! Amit ő adott a szomszédasszonynak.







- Milyen rossz lehet egy nőnek, ha észreveszi, hogy megöregedett!

- Még rosszabb, ha észre sem veszi.







- Ez az öt csirkém van még eladó, nagyságám! - kínálja a portékáját

szombaton délben, zárás előtt, a csarnoki kofa.

- Tudja, mit? Válassza ki nekem a három legöregebbet! - kéri a

fiatalasszony.

- Ezer örömmel! - vigyorog a kofa. - Be is csomagoljam?

- Igen. A másik kettőt.







Kovácsék hétvégi telket vásárolnak, és kertészkedni kezdenek.

A szomszéd Tóth, a község állandó lakója, akinek gyümölcsfái híresek a

környéken, termésüket piacra is viszi.

Ahányszor Kovácsék lerándulnak a telekre, kezdődik Tóth gyötrése szakmai

tanácsokért, mit legjobb vetni, mivel permetezzenek stb.

Egy ízben Kovács azt kérdi:

- És mondja, szomszéd, mit csinál például a hernyókkal?

- A hernyókkal? Hát arra van nekem egy speciális módszerem.

Összegyűjtöm őket egy sátorlapban, a batyut háromszor megpörgetem a

fejem fölött és átszórom őket a szomszédba.







- Kérem, ez az almás pite kőkemény! -reklamál egy vevő a süteményesboltban.

- Kicserélhetem friss rétesre!

- De ebbe már beleharaptam! Hiányzik belőle egy darab!

- Nem tesz semmit… Abból is.









Három angol dáma golfozik. Egy hosszú ütést követve, távolabb a fűben

meztelenül napozó urat pillantanak meg.

Az úr, nehogy felismerjék, szorult helyzetében trikóval takarja el az arcát.

- Jaj, azt hittem már, hogy a férjem - szólal meg az egyik hölgy.

- De már látom, hogy nem ő az.

- Na, ezt én rögtön megmondhattam volna! - így a másik.

- Legyünk precízek! - szól a harmadik.

-Még csak nem is a mi klubunkból való!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr58349390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása