nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.02.24. 07:36 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

A központi házasságkötő teremből nagy kísérettel, boldog mosollyal

kilépdelő új pár férfitagját egy pillanatra félrevonja egy ismeretlen.

- Uram, van a feleségéről aktfelvétele?

- Természetesen nincs.

- Akar néhányat?







Az öreg, erősen nagyothalló, dúsgazdag vénkisasszony egy felkapott

üdülőhelyre utazik a szobalányával.

Mindennap, későn érkezik haza, s a lánynak ébren kell megvárnia őt,

amiért napról napra dühösebb.

Egy alkalommal aztán a vénkisasszony még csak nem is, mint szokott,

éjféltájban ér haza, hanem hajnali fél háromkor.

A szobalányban forr a méreg.

- Te rohadt vén satrafa, mostanáig a kaszinóban evett a fene?

- sziszegi, miközben lesegíti úrnője kabátját.

- Nem kicsikém. Ma a városban voltam hallókészüléket venni.





- Botondka! Hányszor figyelmeztettelek már, hogy kerüld azokat a kis

huligánokat.

Játsszál inkább a jól nevelt fiúkkal!

- Én próbáltam, de a szüleik nem engedik.









Az öreg festő műtermében annyira hideg van, hogy a modell nem akar levetkőzni.

- Igaza van - mondja a mester. - Mielőtt dolgozunk, megiszunk egy jó

forró teát.

Teázgatnak, egyszer csak kopognak az ajtón.

- Jaj, vetkőzzön gyorsan! - ugrik fel riadtan a festő.

- Ez biztos a feleségem!







Két női szabó találkozik. Az egyik bizalmaskodva megkérdi a másiktól:

- Mondd, hogy tudtál ilyen csúnya nőt elvenni?

- Barátom, az én feleségem belülről szép.

- Akkor miért nem fordítod ki?







Kohn talpig gyászban kifelé tart a temetőből, amikor találkozik Grünnel.

Grün részvéttel kérdi:

- Kid halt meg, barátom?

- A feleségem.

- De hiszen annak már jó egy éve!

- Igen, csakhogy azóta újra megnősültem.

- Nahát, ezt nem tudtam. Utólag is fogadd szerencsekívánataimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr9349389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása