nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.02.20. 10:12 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces

A fiú így szól a lányhoz:

- Drágám, nemsokára vége a bulinak! Gyere fel hozzám!

- Mit gondolsz te rólam? Értem küzdeni kell.

- Ja! Küzdjön érted a Batu kán!







Csinos asszonyka kutyát sétáltat.

Egy férfi megáll mellette, és megszólal:

- Nagyon szép kiskutyája van. Megsímogathatom a szőrzetét?

- Hát persze! - válaszol a gazdi.

- És a kiskutyáét? - kérdezi a férfi.







Három intézeti lányt szabadulásuk előtt az igazgatónő búcsúztat:

- Nagy veszély vár rátok odakint.

Vannak férfiak, aki felcsalják szegény kislányokat a lakásukra, hogy

megdugják őket.

Aztán kezükbe nyomnak vacak kétszáz forintot, és mehetnek az utcára.

Felcsillan a legkisebb lány szeme, majd így szól:

- Kétszáz forint? Az azért nem semmi.

A maga férje csak egy-egy almát szokott adni nekünk.







Két barátnő beszélget:

- Tudod, mi van a férjed és én közöttem?

- Nem!

- Tulajdonképpen már csak te!







Móricka dicsekszik az iskolában:

- Az én nővérem a sötétben is lát!

- Az lehetetlen! - hitetlenkednek a többiek.

- Pedig így van. Tegnap este áramszünet volt nálunk, és ahogy üldögélünk

a töksötétben, egyszer csak megszólal a nővérem:

"Jenő! Te nem borotválkoztál!"







A nászéjszakán az asszonyka vallomást tesz:

- Tudod, Zsiga, nekem már volt dolgom férfival.

- Nem probléma. Nekem is.





- Nézd, szívem - magyarázza a rajtakapott, hűtlen férj a feleségének

-, ezt meg kell értened. Olyan ez, mint a gramofon, néha lemezt kell cserélni.

- Elhiszem - feleli az asszony -, csak azt nem értem, hogy akkor te

miért őrjöngsz, ha én meg tűt akarok cserélni?

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr41340125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása