nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wicczzek

2008.02.13. 18:29 - menzi

Címkék: vicc vicces


Vadászunk és dugunk
Kis hegyi faluba turista érkezik. Betér a kocsmába, ahol
Egy helybéli üldögél. A turista szóba elegyedik vele:
- Mondja bátyám, mit szoktak maguk ITT a világ végén
csinálni?
- Hát, fiam, vadászunk és dugunk.
- Igen? És mire vadásznak?
- Bármire, amit megdughatunk.

Gentleman
- Mit kell tenni ahhoz, hogy a nő a szeretkezés után még
Vagy 15 percig visítson?
- Töröld bele a függönybe a farkad.


Pisti kiszedi
- Pistike, mit csinálsz ITT, a mosdóban?
- Beleesett a kardigánom a WC-be.
- Csak nem akarod ezek után felvenni?
- Dehogy, csak a zsebében van AZ uzsonnám.

Piroska és a Farkas 1.
- Nagyanyó! Miért ilyen nagy a szád?
- Látnád nagyapád farkát!

Lesz ez még másképp
Nyár van, kegyetlenül süt a nap, a hőség óriási. Az öreg
székely fiával kaszál kint a réten. Megszólal a fiú:
- Ez nem igazság, édesapám, MI ITT a nagy melegben
kaszálunk, míg otthon anyám a hugommal a hűvös pincében
kötöget.
- Ne búsulj fiam! Lesz ez másképp is. Gondold csak el,
jön a tél, MI a jó hűvösben fent a hegyen vágjuk a fát,
De anyádék otthon a nagy melegben kell kötögessenek.

Pisti és a hó
Pistike
látja télen, hogy valami esik AZ udvaron,
Odamegy AZ óvó nénihez és megkérdezi:
- Mi esik odakint, óvó néni?
- Hó, Pistike!
- Há' odakinn!


Gyújtózsinór
A férfi este odaáll AZ asszony elé! Mutogatja AZ izmait.
- Nyolcvan kiló dinamit!
Az asszony nevetni kezd :
- De mit érek vele, ha a gyújtózsinór csak négy centi!?


Sliccből whisky
Fogságba esik a Vadnyugat Angyala, de Joe, a préri ökle
hősiesen kiszabadítja. Hálából AZ angyal azt mondja:
- Teljesítem egy kívánságodat. A préri ökle hosszan
tűnődik, majd azt mondja:
- Pisiljek whiskyt!
- Jó - mondja AZ angyal - teljesítem.
Joe hazamegy, berúgja AZ ajtót, és bekiabál:
- Asszony, vegyél elő két poharat!
Mindkettőt teleereszti, s jóízűen megisszák a whiskyt.
Másnap ugyanúgy... Harmadnap Joe ismét beront a házba:
- Asszony, hamar egy poharat!
- Egyet? Hát én nem kapok whiskyt?
- Asszony, te ma üvegből iszol!


Ami igazán félelmetes
Két fickó beszélget:
- Te, én napról napra szórakozottabb vagyok. Tegnap a
buszmegállóban vettem észre, hogy nincsen rajtam
alsógatya.
- Az semmi, én a munkahelyemen vettem észre, hogy egy
Fogkefe lóg ki a fejemből. De nem is ez a félelmetes.
- Hanem?
- Hanem például egy medve.

A rendőr és a papagáj
A rendőr elsétál AZ állatkereskedés előtt, a kirakatból
kiszól egy papagáj:
- Hé rendőr!
- Na?
- Kurva anyád!
- Kuss legyen, féreg! Hogy van pofád így beszélni a
rendőrrel?
Az eset egy hétig minden nap megtörténik, egy idő után a
rendőr elveszti a türelmét:
- Te papagáj! Ha holnap is így beszélsz velem, bezáratom
AZ állatkereskedést, téged pedig a kutyáknak doblak.
A papagáj megrémül, de azért is megszólítja másnap a
rendőrt:
- Hé rendőr!
- Na?
- Tudod.


A hónap favicce 2.
A tehén bonyolult állat. De én megfejtem.


A hónap favicce
- Tessék, kisfiam, egy rúd szalámi. Edd meg!
- De anyu! Ez majdnem teljesen romlott!
- Kisfiam! A vége jó. És minden jó, ha a vége jó!

Barátnők és óvszerek
Két barátnő beszélget. Azt mondja az egyik: - Képzeld ,
rájöttem, hogy megcsal a férjem. - A rohadt anyját! - És
képzeld, itthonról hordja el az óvszereket. - A rohadt
anyját! - De én az összest kiszúrtam. - A rohadt
anyádat!

Régi, finom
- Emlékszel, drágám, hogy egyszer megkérdezted, mi a
kedvenc ételem? - Hát, hogyne emlékeznék! Még a
nászutunkon történt! - Igen, de ennek már öt éve. Nem
főznél most már valami mást is?

A hónap favicce 1.
Hogyan lehet a tehenet a lótól megkülönböztetni? Egymás
mellé állítod őket, és amelyik a ló mellett áll, az a
tehén.

Finn nyár
Két finn beszélget:
- Szerbusz, milyen volt a nyarad?
- Nem emlékszem rá, mind a két nap segg részeg voltam.

Szamárlétra
Az elmeosztály egyik munkaterápiára fogott ápoltja egy
magas létra tetején állva meszeli a kórterem plafonját.
Egyszer csak belép egy másik ápolt, és odaszól: -
Fogódzkodj meg gyorsan az ecsetben, mert öt percre el
kell vinnem a létrát.




Szex a hatoson
A zsúfolt hatos villamosra fölszáll egy csinos nő, s
mert nem tud kapaszkodni, megfogja a mögötte álló férfi
szerszámát. A pasas udvariasan megszólal: - Pardon,
hölgyem, nem engedné el a farkamat? - Miért, leszáll?

A kis zsoké
A másodikos és harmadikos általános iskolások a
lóversenypályára mennek, két tanító néni kíséretében,
hogy közelről lássanak lovakat. Egy idő múlva a gyerekek
szólnak, hogy többüknek pisilnie kell. Az egyik tanítónő
a lányokat vitte a női, a másik pedig a fiúkat a férfi
WC-re, és kinn várták őket az ajtók előtt. Egy idő
múltán az egyik kisfiú kijött és panaszkodott, hogy
egyikük sem éri el a piszoárt. Nem volt mit tenni, a
tanító néni bement, és segített mindegyiknek kigombolni
a nadrágját, felemelte őket és irányította a pisilést a
kagylóba, hogy ne vizeljék le a ruhájukat. Amikor éppen
az utolsót emelte fel, észrevette, hogy ennek hatalmas
méretű szerszáma van a többiekéhez képest. Igyekezve,
hogy közömbösnek látsszék, azt mondja a tanító néni: -
Te biztos a negyedikből vagy, ugye? - Téved asszonyom,
én a zsoké vagyok az ötödik futamból.

A boldogító nem
Először megy fel a lány az udvarló lakására.- Azt mondta
anyukám, ha bármivel próbálkoznál, mindenre mondjak
nemet! - mondja a lány.- Aha... És nem bánnád, ha most
megdugnálak?

Tüzes székelyek
Két székely favágó üldögél este a tűz mellett. Hosszas
hallgatás után megszólal a fiatalabb: - Bátyám, van
másik nadrágja? - Van, fiam. Pár perc múlva ismét
megszólal a fiatalabb: - Akkor ez hadd égjen

Óvszert a papától
A lány megkérte barátját, hogy péntek este vacsorázzon
vele és a szüleivel. Bejelentette a fiúnak, hogy ezután
a nagy esemény után oda szeretné adni a szüzességét. A
fiú elment a patikába, hogy óvszert vegyen. Mivel még
maga is szűz volt, ezért a patikussal hosszasan
elmondtatta, amit a kondomokról és a szexről tudnia
kell. Eljött a várva várt este. A fiú megérkezett, a
lány engedte be, és leültette az asztalhoz, ahol a
szülők már korábban helyet foglaltak. A fiú gyorsan
felajánlotta, hogy elmondja az áldást, és lehajtotta a
fejét. Hosszú percek teltek el, a fiú még mindig
imádkozott, a fejét lehajtva. 20 perc után még mindig
mélyen lehajtott fejjel ült, mire a lány odasúgta neki:
"Nem is gondoltam, hogy ennyire vallásos vagy." A fiú
visszasúgta: "Én pedig azt nem gondoltam, hogy az apád
patikus!"

"Állat pasi"
Két lány elmegy a dizsibe, az egyiküket felkéri egy
jóképű fiatalember. Tánc közben a lány megkérdezi a
fiút: - Olyan sápadt vagy. Miért nem mész gyakrabban a
napra? - Most szabadultam a börtönből. - És miért
kerültél be? - Megfojtottam a feleségemet, levágtam a
fejét és bedobtam egy folyóba. Tánc után a lány
visszatér a barátnőjéhez és azt súgja neki: - Képzeld,
nőtlen.

Tanári asztal
-
Tanár úr, csókoljon meg! - Nem lehet... tudja, már az
Se teljesen szabályos, hogy itt dugunk a tanári
asztalon...

Cserepéló
Családi veszekedés. Egy óvatlan pillanatban a feleség
kést ragad és levágja férje férfiasságát, majd kidobja
azt a harmadik emeletről. Egy arra haladó gépkocsi
szélvédőjére esik.- Apu! Mi volt ez? - kérdi a kocsiban
ülő kislány a sofőrtől.- Ez egy... izé... cserebogár
Volt.- De apu! Láttad mekkora fütyije volt ?!

Nagyi
Az idős néninek elintéznivalója van az önkormányzatnál.
A papírok kitöltése után így szól az előadó: - Itt
tessék aláírni. - Hogy írjam alá? - Hát, ahogy a
leveleket szokta. - Rendben. "Sok, sok szeretettel:
Nagyi."

Udvarias szex
A fickó megy haza, és betoppanva látja, hogy hárman
dolgoznak az asszonyán. Felháborodva üvölt:
- Hello, hello, hello...!!!
Mire az asszony:
- Mi van, nekem már nem is köszönsz?

Apóslátogatás
- Asszonyom, elhiszi, hogy a TIX már 40 fokon tisztára
mos?
- Az jó lenne! A férjem izzad, mint a ló, koszos, mint a
disznó, zsíros a haja, lezabálja magát, képtelen
visszatartani a vizeletét, néha be is csinál. Én is
mocsok igénytelen vagyok: bepállik a mellem, a
hónaljszőröm beleizzad az otthonkába, tetvesek a ruháim.
Utálok mosni, tiszta retek minden. Pedig két óra múlva
jön a leendő vejem. Addigra mindennek ragyognia kell!
Maga szerint ezzel tényleg megbirkózik a TIX?
- Nem tudom. Ez ugyanis nem reklámfilm, hanem arra
gondoltam, ha már meglátogatom a barátnőm szüleit,
egyúttal videóra is veszem őket.


A bölcs vezér
Egy repülőgép zuhanni kezd. Öten vannak a fedélzeten, de
csak négy ejtőernyő! Az első utas azt mondja: - Én
vagyok Shaqueill O'Neill, az NBA legjobb kosárlabda
játékosa. A Lakersnek szüksége van rám, nem lenne fair
velük szemben, ha meghalnék. Ezzel elveszi az első
ejtőernyőt és kiugrik a gépből. A második utas, Hillary
Clinton azt mondja: - Az USA előző elnökének vagyok a
felesége. A világ legtiszteletreméltóbb nője vagyok, New
York szenátora és talán az USA leendő elnöke. Ezzel
elvesz egy ejtőernyőt és ő is kiugrik. A harmadik utas,
George W. Bush azt mondja: - Én vagyok az Amerikai
Egyesült Államok elnöke. Nagy befolyásom van a
világpolitikában. És emellett én vagyok az ország eddigi
legintelligensebb elnöke, tartozom annyival az
amerikaiaknak, hogy nem halok meg. Felkapja a következő
csomagot, és kiugrik. A negyedik utas, a pápa, azt
mondja az ötödik utasnak, egy 10 éves iskolásfiúnak: -
Én már nagyon öreg vagyok. Jó emberként és papként éltem
le az életemet, ezért neked adom a negyedik ernyőt. Erre
a fiú azt válaszolja: - Semmi gond, az Ön számára is van
egy ejtőernyőnk. Amerika legintelligensebb elnöke az
iskolatáskámat kapta fel...

Gyón a kanos öreg
A gyóntatófülkében egy öregember azt mondja a papnak:
- 92 éves vagyok. Csodás feleségem van, aki 70 éves.
Gyerekeim, unokáim, dédunokáim vannak. Tegnap három
stoppos tinédzserlányt vittem az autómmal, megálltunk
egy motelnél, és mind a hárommal közösültem.
- És megbántad ezt a bűnt, fiam?
- Miféle bűnt?
- Hát milyen katolikus vagy te?
- Zsidó vagyok.
- Akkor miért mondod ezt el nekem?
- Mindenkinek elmondom!

Csengőfrász
A kaszárnyában csörög a telefon. A kiskatona felveszi: -
Melyik barom telefonál már megint?- Tudja maga, kivel
beszél? - kérdezi a hang.- Nem - felel a kiskatona. -
Kivel?- Kovács ezredessel. - Kovács ezredes, és maga
tudja , kivel beszél?- Nem.- Akkor mázlim van - mondja és
lecsapja a kagylót.

Késdobáltató zsaruk
Igazoltatás az országúton. A rendőr bepillant a
megállított kocsiba: - Mire kell magának az a sok tőr? -
Artista vagyok, azokkal dolgozom! - Nem hiszem. Mutasson
valamit! Az artista kiveszi az autóból a tőröket és
elkezdi őket a levegőbe dobálni. Arra jön egy másik
kocsi , benne két haver. Megszólal a sofőr: - Micsoda
mázli, hogy abbahagytam a piálást. Nézd meg, mit
találtak ki a szondázás helyett!

Jelmezcsere
A házaspár jelmezbálba készülődik, de a feleségnek
megfájdul a feje. Az asszony lefekszik, a férje pedig
elindul egyedül a buliba. Egy óra múlva a nő felébred, a
fejfájásnak híre-hamva sincsen. Gondolja, a férje után
megy és megnézi, mit csinál a férfi nélküle. A buliban
aztán látja, hogy a férj csinosabbnál csinosabb nőkkel
táncol, simogatja őket, néha egy puszi is elcsattan,
szóval, jól érzi magát. A feleség kitalálja, hogy
próbára teszi a férjét. Mivel a férfi nem számít rá ,
hogy ő is itt van, meg a jelmezt sem ismeri fel, így hát
odamegy hozzá, táncolni kezd vele. A férfi érezhetően
izgalomba jön, a nő pedig addig hergeli, míg mindketten
félrevonulnak egy sötét, üres szobába, ahol hatalmasat
szeretkeznek. Ezután a feleség hazamegy, visszafekszik
az ágyába és várja a férjét. A férfi hazaér, a felesége
egyből nekiesik: - Na, milyen volt a buli? - Á, ne is
kérdezd ! Egyedül nem sok értelme volt elmennem. Ezért
aztán a haverokkal félrevonultunk és kártyáztunk egész
éjszaka. De biztos jó buli volt, mert az a fickó, akinek
kölcsönadtam a jelmezem, nagyon jókedvűnek látszott. 

A kami
A második világháborúban a japán légierő parancsnoka
behívja a legtehetségesebb pilótájukat: - Katona, a
parancsnokság választása önre esett. Ön lesz az első
kamikáze-pilóta! - Értettem! - Megkapja a japán
légiflotta leggyorsabb gépét. - Értettem! - Felszáll
8000 méter magasságba, az éj leple alatt megközelíti az
amerikai hadihajóflottát. - Értettem! - Kiválasztja az
amerikaiak vezérhajóját. - Értettem! - Aztán becélozza,
és kikerülve a légvédelem lövéseit nekirepül, és a haza
érdekében repülőgépének felrobbanásával megsemmisíti
azt. - Értettem! - Katona, van kérdése? - Igen, Uram,
egy kérdésem lenne. - Kérdezzen, katona! - Te teljesen
meghülyültél, vazze?

Gengszter a napköziben
A gengszter fia hazamegy az iskolából: - Apa, hoztam egy
egyest matekból. - Nos, fiam, ugye tudod, hogy ezért
verés jár? - Igen apa, szerintem is. Itt a címe,
indulhatunk.

Útbaigazítás
Egy járókelőt megállít az utcán egy ember: - Elnézést,
megmondaná, hogy hogyan jutok el a postára? - Az attól
függ . Kocsival van? - Nem. - Akkor gyalog.

Csempészkopp
Két ember karórát árul a Keletinél. Oda megy hozzájuk
egy vevő, és megkérdi:- Felpróbálhatom?- Persze, csak
tessék.A vevő felpróbálja, meghallgatja milyen szépen
ketyeg, majd fizetés nélkül az autójába ugrik, és
elhajt. Mire az egyik eladó odaszól a másiknak:- Nézd a
szemét, hát nem elvitte beszerzési áron?

Vodkát mindenkinek
Egy fickó bemegy egy kocsmába és elkiáltja magát:
- Vodkát mindenkinek! Hatalmas a lelkesedés a teremben,
mindenki örül. Ám amikor fizetni kéne, a fickó csak
kisétál. A csapos utánamegy, és jól megveri. Emberünk
másnap megint betér a kocsmába és elkiáltja magát:
- Vodkát mindenkinek! Ránéz a csaposra, és azt mondja:
- Te nem kapsz, mert ha iszol, verekszel.

A szekérszatír
Egy székely bácsi szekerezik vígan Székelyudvarhely
felé . Megállítja egy fiatal menyecske és kérdi: -
Elvinne magával, bátyám? - Hogyne, lyányom, ülj csak
fel. Már úgyis te leszel a harmadik másállapotos
menyecske a héten, akit odaviszek. - De bátyám, hát én
nem vagyok másállapotban! - Hát nem is vagyunk még
Udvarhelyen! - feleli kajánul az öreg.

Az őslény
Az ősember kérdezi az asszonyt: - Lefekszel velem? -
Nem. - Miért nem? - Nincs kedvem! Mire az ősember jól
Fejbe vágja a bunkósbottal, majd újra megkérdezi: - Na,
most már lefekszel velem? - Nem! - Hogyhogy nem? - Fáj a
fejem!

Szennyes vicc
Két férfi beszélget: - Te, azt hiszem, meghalt a
feleségem. - Mi az, hogy azt hiszed? - Hát..., az ágyban
ugyanolyan, mint eddig, de gyűlik a szennyes.

Medvetalp
Sorozást tartanak az erdőben. Behívják a nyuszikát, aki
azon gondolkozik, hogy lehetne megúszni a sereget. Végül
levágja az egyik fülét. Elmegy a sorozásra: - Fületlen
nyúl nem kell - mondják, és hazaküldik. Megy hazafelé,
találkozik a rókával. Mivel a rókát is behívták,
elmeséli neki az esetet. Gondolkozik a róka, ő hogyan
úszhatná meg. Kitalálja, hogy levágja a farkát. -
Farkatlan róka nem kell - őt is hazaküldik. Hazafelé
találkozik a medvével, és mivel sorstársak, ő is
elmeséli az esetét. A medve nagyon gondolkozik, de nem
jut eszébe semmi. A végén nagy lépésre szánja el magát :
levágja a legnemesebb szervét! Elmegy a sorozásra. -
Köszönjük, lúdtalpas medve nem kell.

Pisti, a profi
Osztályfőnöki óra előtt:
- Gyerekek, ma egy híres szexológus lesz a vendégünk,
aki nemi felvilágosítást tart. Tessék felkészülni
kérdésekkel!
Pistike feltartja a kezét :
- Tanárnő kérem, aki volt már nővel, az mehet focizni?

Patkónéző
Egy turista bemegy a kovácsműhelybe, ahol a mester éppen
lerak egy forró patkót hülni. Mielôtt figyelmeztethetné
a turistát, az felkapja a patkót, de nyomban le is
teszi.  Megégette magát?-kérdezi a kovács. Á,
dehogy! Csak irtó gyorsan meg tudok nézni egy patkót.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr37336089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása