nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

wiccek

2008.01.06. 10:00 - menzi..:)

Címkék: vicc vicces mondások

Senki se lehet tökéletes... Belőlem is hiányzik a hiba.



Ez most már örökké jó lesz egy darabig.



Csak a hangom miatt nem lettem énekes.



A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.



Influenza: jobb adni mint kapni



Sírfelirat: Your connection to the server has ended



Miért nem szerepelt Bruce Willis a Titanicban? Mert mindenkit kimentett volna



Mindenütt jó, de mindig elzavarnak



Hogy hívják a sovány kutyát ? Anorex



A sikerhez vezető út - Karbantartás miatt - zárva



"Ajándék csónak ne nézd a lapát"



Nem tegezlek többet. Most örülsz?



Jobb egy pillanatig gyávának lenni, mint halottnak életünk végéig .



Költészetnek nevezzük azt, ami nem ér ki a lap széléig a könyvben



Honnan jött ez, hogy mindent becsmérel? - Ócsáról.



Hogyan lehet egyszerűen repülőt hajtogatni? - Repülő, repülő, repülő...



A hóhért grimaszversenyre küldték. Eszméletlen fejeket tud vágni!



Az üzleti találkozómat egy evőeszközboltnál beszéltem meg – Kések



Tiszta víz a ruhám, és ez a te lelkeden szárad!



Utánanéztem a családfámnak és rájöttem hogy én vagyok a gyökér



Hogy szabadulhatsz meg 90 kg undorító zsírtól ? válj el :)



Olyan kövér, hogy ő a két legjobb barátom.



A dohányosok is emberek! Csak nem olyan sokáig...



Finom a kindertojás csak a kék kapszulát nehéz lenyelni!



Mit csinál a ló hő hatására?-Megáll.(hőőő)



Egy macskát mindenre megtaníthatsz , amit ő szeretne



Egy csapos tulajdonképpen gyógyszerész , korlátozott lehetőségekkel



Hála szerencsecsillagomnak, nem vagyok babonás! |



Fel a fejjel! Semmi remény!



Két ügyvéd találkozik. Hogy vagy? - hazudja az egyik...



Mi a különbség a víz és az ikrek között? A víz H2O, az ikreknél: Ó, há kettő?



Kik laknak a Gellért hegyen? Tűzijáték.



Kik laknak a templomban? Szószék.



A tanár rosszabb mind egy díler. Mert a tanárt csak az anyag érdekli!



Miért csukták le a drogos papot? Szertartásért!!!



Én nem tudnék optimista lenni.Nekem az úgy se menne...



Én iszok, te iszol, ő iszik, mi iszunk, ti isztok, ők fizetnek!



A válaszom egy határozott talán!!



Mi az csoki potyog az égből? Támad a Mars. |



Hogyan lehet sünnel időt mérni?

Kiteszed az ablakba fél órára - az pont 30perc.



A feleségem a legrosszabb szakács. Mi vacsora után imádkozunk...



Mi a különbség a Teológia és Geológia között? Ég és föld!



Ha a Boci csokiban tej van, mi van a Tibi csokiban?



Az ember két évig tanul járni és beszélni erre azt mondják ÜLJ LE KISFIAM ÉS HALLGASS!!!



Mire szolgál a printer? Lassítja a papír haladását a szemetes felé.



Informatikus csemete gyermek mondókája: ZIP ZIP csóka, vak vARJúcska...



A Windows két dologtól akadhat ki:az egyik önmaga, a másik bármi más



Mindig is első szerettem volna lenni... (II. János Pál)



-Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?



Donáld billentyűzetet használ, Mickey egeret.



Hogy hívják Stallone dublőrjét?- Pótszilveszter



Ki az abszolút bátor ember?- Aki hashajtóra altatót vesz be.



Az idő pénz-Gondolta a pincér, és hozzáadta a számlához a dátumot.



mi a konditerem zaja? fittnesz.



Megszületett, virágzott, eltemették, kimászott.



Reggelizni mentem. Ha nem jövök meg 12.30-ra, akkor ebédelni is.



A WORD elszáll, az írás megmarad.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr5281672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása