nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

Amit az anyukám megtanított nekem

2007.11.15. 13:21 - menzi..:)

Címkék: vicces cuki csütörtök

 

Anyukám tanította nekem – a jól végzett munka elismerését

“Ha megakarjátok ölni egymást, csináljátok odakint …... Épp most fejeztem be a takarítást.”

 

Anyukám tanította nekem - a vallást

“Jobban teszed, ha imádkozol, hogy ez itt kijöjjön a szőnyegből.”

 

Anyukám tanított engem – a logikára

“Azért mert én azt mondtam.”

 

Anyukám beszélt nekem – az iróniáról

“Nevess csak, majd adok én neked, aztán sírhatsz.”

 

Anyukám tanított – az Ozmózis tudományára

“Fogd be a szádat és edd meg a levest!”

 

Anyukám beszélt nekem - a gumiember képességéről

“Nézd meg milyen koszos a nyakad és a füled mögött”

 

Anyukám tanított – a kitartásra

“Addig ülsz itt, amíg meg nem eszed a spenótot.”

 

Anyukám beszélt nekem – az élet körforgásáról

“Én hoztalak ebbe a világba és ki is tudlak tenni innen.”

 

Anyukám beszélt nekem – az irigységről

“Gyerekek milliói vannak ezen a világon, akik nem annyira szerencsések, mint te, mert nincsenek olyan csodálatos szüleik, mint neked!”

 

Anyukám beszélt nekem - a viselkedésmódosításról

“Azonnal fejezd ezt be! Olyan vagy, mint az apád.”

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr60229944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása