nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

online iskola

2007.09.25. 08:44 - menzi..:)

Címkék: tanulás iskola bagolykő

 

Van egy online iskola, ahová magam is beiratkoztam. Először jó poénnak gondoltam, mert szeretem a szerepjátékot, és ennek az iskolának bizony ez az alapja. Viszont van egy nagy előnye. Segít gondolkozni, és olyan dolgokra rájönni, amire nem is gondoltam. Persze gyerekes az egész, hisz a varázslatról szól, és mindennel ami ezzel kapcsolatos. Engem nagyon érdekel a számmisztika, asztrológia, mitológia, és a vallások…stb. felsorolhatnám nyugodtan, de nem gondolom, hogy többet mondanék vele. Mindegy. Azért kezdtem el, mert itt mindent leadnak tananyagként, ami engem érdekel, és még egy jót is játszom a karakterem által. Tudom elméletileg kinőttem a gyerekkorból, de csak elméletileg. Na mindegy. Nem ezt akartam ebből most kihozni, hanem azokat a gondolatokat akartam most ideírni, ami ennek az iskolának köszönhetek. Nagyon jó érzés 5 éves nem gondolkodás után újra látni az értelmet, és a hátsó jelentéseket. Vannak szorgalmi feladatok, amik elősegítik ezt a folyamatot, és most egy ilyen szorgalmi feladat gondolatmenetét szeretném leírni.

A feladat címe: Hasonlítsa össze az önzőséget az önzetlenséggel!

Erre az én válaszom:

"Az önzősség: az mindig magunk felé irányul, mármint azt nézem nekem mi a jó, és nem érdekel másoknak mi lenne.

Az önzetlenség: mindig azt nézem másoknak mi a jó, a saját véleményemet, akaratomat elnyomom.

Miközben írtam ezeket a szavakat, arra gondoltam, hogy nem feltétlen rossz, az ha valaki önző, vagy túlzottan önzetlen. Mivel az egyik magamért, a másik másokért fogalommal megtűzdelt. Olyan ez a két dolog mint a jin meg a jang. Egymás nélkül nem léteznek, és mind a kettő a másikból táplálkozik. Itt most át is költhetem a jin-jang filozófiát. Minden önzősségben van egy kis önzetlenség, és minden önzetlenségben van egy kis önzőség.Ha én önzetlen vagyok, akkor biztos, hogy a partnerem önző de az önzetlenségem önző érdekből tartom fenn. Nem akarom elveszíteni a jelen esetben önző ember szimpátiáját. Viszont ha fordítva történik, akkor az én önzőségemnek engedett az ő önzetlen természete, ami az ő önzőssége, mivel nem akar megbántani, vagy csak elveszíteni önös érdekből. "

 

micsoda gondolatmenet mi? :):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr29176254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása