nekem is kell egy ilyen

csináltam egy bloggot, csak azért, hogy gizdázhassak, hogy nekem is van ilyen! :):):) olyan dolgokat teszek föl ide, amik nekem tetszenek, és azon egyszerű oknál fogva, hogy egy helyen legyen minden amit szeretek... kicsit önző vagyok mi? :):) ha van jó kis sztorid, vagy képed, amit szívesen látnál itt küld ide: nekemiskellegyilyen@vipmail.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

állatok (6) állatos (7) baba (1) babona (2) bagolykő (1) bean (1) cigánykérdés (5) csajos (7) csütörtök (19) cuki (18) darwindíj (5) édes (1) emlék (7) érdekes (27) esküvő (1) feminista (18) feministacsütörtök (13) film (1) gondolatok (16) gyerek (3) hagyomány (21) hangok (4) hétfő (8) himnusz (1) iskola (2) karinthy (25) kedd (14) kép (7) képek (46) kesergés (2) közlemény (20) kutyák (5) kv (1) magyarság (34) megemlékezés (5) mese (1) mondások (6) múlt (16) munkahely (5) okosságok (34) pasiknak (2) péntek (11) politika (5) rágó (1) régi (5) rendőr (1) soványság (2) szeged (1) szép (16) szerda (8) szerelem (1) szex (4) tanulás (53) torták (1) ünnep (5) utczalány (1) üzenet (33) valóvilág (103) vicc (380) vicces (466) wicczzek (28) Címkefelhő

hétfő -kutyás kérdés

2007.09.24. 11:15 - menzi..:)

Címkék: hétfő kutyák

én nem tudom ki hogy van vele, de nekem ez most egy nagyon szar hétfő. nem nyavajgok most ide mert fölösleges. de na.

mindegy.

az előbb feltettem egy közleményt, ami két német vizsla eltűnését volt hivatott hirdetni. múlt hét szerdán kora délelőtt, valaki úgy gondolta, hogy az a két kutya jobb lenne ha nála lenne, mint az eredeti gazdijánál. egyet felejtett el. az anya kutyának ki kellett venni a méhét szülés közben, a kicsinek meg köldöksérve van. igaz nagyon szép állatok voltak külsőleg, de betegek. nem értem miért jó ezzel foglalkozni, hogy ellopja más kutyáját. a poén az, hogy előtte való nap egy másik faj kutya tűnt el szintén a kertvárosból. ez valami kutyalopó maffia... :):)

na de viccet félre téve. neki estem a netnek, és nagyon sok kutya lopásról van szó ország szerte. a rendőrség "tehetetlen" mondja ezt az egyik cikkben. mi is felhívtuk a kutyák miatt a rendőrséget, annyi volt a válaszuk, hogy hát nem igazán tudnak ezzel most mit kezdeni. kérdem én, ha ezzel nem tudnak mit kezdeni, egy kutyalopással, mit vár az ember tőlük, ha mondjuk a biciklije, vagy az anyósa tűnik el? hát mondjuk az utóbbit nem hiszem hogy sokan kerestetnék, de hát sosem lehet tudni. :)

felteszek egy pár oldal címet, ha valaki épp hasonló helyzetben van, és a kutyáját keresi.

http://www.kutyakereso.zug.hu/ itt meg lehet nézni megyékre lebontva a sintértelepek, illetve a menhelyek címét, számát...stb.

http://allatmenhely.lap.hu/  ehhez nincs hozzáfűzni valóm

http://www.kutya.hu/read.php?u=9901/allved2.htm ez egy hasznos link. itt leírja mi a teendő ha eltűnt a kutyád

http://www.gazditkeresek.hu/ szintén sok hasznos információ van rajta

http://www.lelenc.hu/

szóval van pár oldal ahol lehet mazsolázni.

szép napot!

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemiskellegyilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr75174986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása